Forbes Israel Logo

סמסונג ביטלה תביעתה נגד אפל: "נתחרה בשוק ולא בבית המשפט"

יום אחד בלבד לאחר דחיית תביעתה של אפל לאסור על מכירת סמארטפונים של סמסונג בארצות הברית, הודיעה החברה הקוריאנית כי תרד מתביעתה לאסור את מכירתם של מוצרי אפל באירופה.

שתי היצרניות המובילות בעולם של סמארטפונים התעמתו בשל סכסוכי פטנטים בלפחות 10 מדינות במהלך 18 החודשים האחרונים, מאז תבעה אפל את סמסונג בטענה כי הקוריאנים העתיקו ממנה את האייפון והאייפד שלה.

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

היום כאמור הודיעה סמסונג תרד מניסיונה לעצור את המכירה של חלק ממוצרי אפל בגרמניה, בריטניה, צרפת, איטליה והולנד, למרות שלא תעצור את המאבק משפטי שלה לקבלת פיצוי.

מכשירי גלאקסי של סמסונג | צילום: רויטרס

"סמסונג נשארת מחויבת לרישוי הטכנולוגיות שלנו בתנאים הוגנים, סבירים ובלתי מפלים, ואנו מאמינים שיהיה טוב יותר אם חברות יתחרו בצורה הוגנת בשוק ולא בבית המשפט", נאמר בהצהרה שמסרה החברה. דובר אפל סרב להגיב להחלטה.

בחודש אוגוסט קיבלה פיצוי של 1.05 מיליארד דולר לאחר שחבר מושבעים בארה"ב פסק כי סמסונג העתיקה מאפיינים מרכזיים באייפון ובאייפד. מוצרי סמסונג נתמכים במערכת הפעלה אנדרואיד, שפותחה על ידי גוגל.

בינואר פתחה הנציבות האירופית בחקירה האם סילפה סמסונג הטתה את התחרות בשוק המכשירים הניידים באירופה על ידי בשירת כללי ההגבלים העסקיים של האיחוד האירופי.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.