Forbes Israel Logo

עו”ד שי עדולם פורש מפירמת פישר-בכר-חן ומקים משרד עצמאי שיתמחה בתחום הנדל”ן

עו"ד שי עדולם פורש מפירמת עורכי הדין פישר-בכר-חן, בה שימש כשותף וכאחד ממנהלי מחלקת הנדל"ן, ומקים משרד עורכי דין חדש בראשותו ובניהולו. המשרד החדש יתמחה בתחום הנדל"ן בכל היבטיו לרבות נכסים מניבים, יזמות, ליווי פרויקטים של קבוצות רכישה, התחדשות עירונית, תכנון ובניה, ועוד.

עו"ד עדולם, בעל ותק וניסיון של כ-20 שנים בתחום, מתמחה זה למעלה מעשור בהובלת פרויקטים מהגדולים במשק, למגורים, משרדים, מסחר, לוגיסטיקה ותעשיה, בעיקר בתחום הנכסים המניבים וקבוצות הרכישה. עו"ד עדולם מתמחה במתן ליווי משפטי כולל ליזמי נדל"ן, משלב רכישת הקרקע ועד להשלמת הפרויקט, ובמתן ליווי משפטי כולל לקבוצות רכישה, ביצוע עסקאות קומבינציה, ועוד.

עו"ד עדולם | צילום: אורן קאן

עו"ד עדולם הוא בוגר האוניברסיטה העברית בירושלים, בעל תואר ראשון במשפטים. בתפקידו האחרון היה שותף במחלקת הנדל"ן במשרד פישר בכר חן וול אוריון ושות', משרד בו עבד כ-10 שנים והיה אחד השותפים מאז 2012. עו"ד עדולם מרצה קבוע במכון להשתלמות עורכי דין של לשכת עורכי הדין. נוסף על כך משמש כחונך של תלמידי התואר השני של המרכז הבינתחומי להתמחות בנדל"ן. עו"ד עדולם נשוי ויש לו שני ילדים.

הרפרטואר העשיר של עו"ד עדולם כולל ייצוג חברות ענק דוגמת קבוצת "סופרין-וייס", מארגנת קבוצות הרכישה הגדולה בארץ; חברת "אמות השקעות" בשליטת אלוני חץ, המתמחה בניהול וייזום של נכסים מניבים; כלל חברה לביטוח בע"מ וקבוצת שלמה.

בין הפרויקטים הבולטים והעסקאות הבולטות אותן הוביל עו"ד עדולם ניתן למנות את פרויקט "תוהא" של החברות אמות וגב-ים, אותו ליווה משפטית החל משלבי רכישת הקרקעות עליהן מוקם הפרויקט וכלה בהשכרת שטחי הבניין הראשון המתאכלס בימים אלה, לרבות טיפול בהסכם השכירות שנחתם בפרויקט מול חברת "ווי-וורק", אשר שכרה כ-20 אלף מ"ר בפרויקט.

עו"ד עדולם ליווה את מרבית קבוצות הרכישה שאורגנו על ידי קבוצת "סופרין-וייס" במהלך השנים האחרונות, וביניהן את פרויקט Cu ברמת החייל, פרויקט "מגדל-השחר" בגבעתיים, פרויקט "בית הרופאים" ברמת החייל, פרויקט "הכשרת היישוב" בבני-ברק, פרויקט "מתחם התנופה" בתלפיות בירושלים, פרויקט "טכנו פארק" בחולון, ופרויקט "מיילסטון" בהוד השרון.

בנוסף, עו"ד עדולם ייצג את "כלל חברה לביטוח" בעסקאות לרכישת קניונים מחברת "מליסרון" בשווי מוערך של כ-400 מיליון שקלים; את חברת "אמות השקעות" במספר רב של עסקאות רכישה ועסקאות מכר אגב שכירות מורכבות, בהיקפים של מאות מיליוני שקלים, לרכישת מתחמי משרדים, תעשיה, מסחר ולוגיסטיקה ברחבי הארץ – לרבות ייצוגה בעסקה לרכישת חברת "נס-פן" בשווי מוערך של כ-450 מיליון שקלים; בעסקאות לרכישת מתחמים לוגיסטיים במודיעין, ובעסקת מכר אגב שכירות להקמת מרכז האונליין של שופרסל במודיעין. את קבוצת שלמה ייצג בעסקאות שונות לרכישת נכסים מניבים ונדל"ן להשקעה וליזמות.

עו"ד עדולם מסר: "אני מודה לפירמת פישר בכר חן וול אוריון ושות' ובמיוחד לראש מחלקת הנדל"ן במשרד, עו"ד אמיר חן, על השותפות והדרך הארוכה בה הלכנו יחד. פניי להקמת פירמה עצמאית המעניקה ללקוחות גדולים ומובילים בענף הנדל"ן שירות מקצועי ובלתי מתפשר בעסקאות מורכבות, המבוסס על ניסיון רב שנים. בענף בו מתקיימים לאחרונה מיזוגים בין משרדי עורכי דין, אני חושב כי קיימת חשיבות רבה לקיומם של משרדים המבטיחים ללקוח ליווי צמוד, מקצועי ומיומן על ידי עורכי דין עליהם הוא סומך ובהם בחר ספציפית כדי לייצגו. אני מאמין במודל עבודה שבו הלקוח נמצא במוקד תשומת הלב, ויכול להיות בטוח בשמירת האינטרסים שלו".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.