Forbes Israel Logo

עור זוהר, מוגן וקורן: מוצרי הטיפוח וההגנה מהשמש של DIOR עושים את זה עבורכם

קרם הגנה מטפח למראה זוהר מסדרת Dior Bronze. צילום: DIOR
בחירת קרם ההגנה שלכם תלויה באורח החיים - אבל גם במוצר עצמו. אנחנו כאן כדי להציג את אותם מוצרים שעומדים ברמות הבטיחות והיעילות הגבוהות ביותר, עם הפורמולות האיכותיות והמרקמים שיענקו לעור הרבה מעבר להגנה הבסיסית. מקרם הגנה מטפח ועד תרסיס שמן יבש עם מרקם קליל וניחוח ממכר - הכירו את סדרת DIOR BRONZE היוקרתית

בית האופנה הצרפתי כולל בקו מוצרי Dior Bronze כמה אוצרות אמיתיים של הגנה מהשמש ושיזוף עצמי. ה-Beautifying Protective Cream Sublime Glow SPF 30/50 לפנים מייפה את העור באופן מיידי תוך הגנה אינטנסיבית מפני הזדקנות הנגרמת על ידי קרינה ורדיקלים חופשיים הודות לשילוב של מסנני UVA ו-UVB רחבי טווח, כמו גם נוגדי חמצון. אפקט השיזוף המושלם של קומפלקס ה-Tan Beautifier מעניק לעור זוהר מתמשך, שנעשה אינטנסיבי יותר, טבעי ועמיד יותר מדי יום. המרקם קל משקל ומותיר עור רך עם ניחוח ממכר.

לפנים, לשיער ולגוף, Beautifying Protective Oil in Mist Sublime Glow SPF 15, תרסיס שמן-יבש שאינו שומני ולא נופתע כלל אם הוא יהפוך לכוכב מבין מוצרי הסדרה. יש לו תכונות דומות, הוא עמיד במים וכולל מערכת ריסוס רציפה של 360° למריחה אחידה לחלוטין המענגת את החושים.

לאחר בילוי של יום, או כמה שעות בשמש, מומלץ להשתמש בקרם ייעודי שיחזיר את הלחות והזוהר לעור – מריחה בתום החשיפה לשמש תרגיע את העור ותעניק לו את הלחות הדרושה לשיקומו. מכיוון שהעור שלכם יפתח שיזוף, חשוב לשמור על הטיפול בו, אחרת השיזוף ייעלם מהר יחסית.

ה-AFTER SUN Care, קרם גוף קליל וזוהר במיוחד, עם פטנט להארכת המראה השזוף בחודש, אידיאלי לשימוש לאחר החשיפה לשמש. הוא מכיל רכיבים מטפחים ובעל מרקם אולטרה רענן שנמס לתוך העור, מעניק לחות ומעצים את האפקט הזוהר.

Dior Bronze After-Sun. צילום: DIOR

הסדרה כוללת מוצרים לשיזוף עצמי המתאימים לשימוש יום יומי לגוף ולפנים, בינהם Liquid Sun Self-Tanning Water Sublime Glow, מיסט קליל בתרסיס לשיזוף עצמי עם פטנט DHA להעצמת גוון הברונז בעור ללא הכתמת הבגדים. הוא מותיר את העור נעים למגע, אינו דביק, ועם הניחוח הממכר והייחודי למוצרי הסדרה.

את מוצרי סדרת DIOR BRONZE ניתן להשיג באתר ובבוטיקים של DIOR, קניון TLV וממילא ירושלים, ובסניפי פארם נבחרים; טווח מחירים: 155-279 ש"ח

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן