Forbes Israel Logo

עטרה רוכשת את פעילות חברת ה-e-Commerce שוקיט

סיטונאית הירקות רוכשת את הפעילות העסקית של שוקיט המתמחה במכירה ישירה של פירות וירקות לצרכן, ונכנסה השנה לראשונה לפרויקט Forbes Small Giants

סיטונאית הירקות עטרה רוכשת את הפעילות העסקית של חברת הטכנולוגיה והאי-קומרס שוקיט, המתמחה במכירה ישירה של פירות, ירקות, ומוצרי מזווה ומעדניה לצרכן. העסקה מוערכת בהיקף של מיליוני דולרים. שוקיט פיתחה טכנולוגיה שמאפשרת שיפור משמעותי של תהליך השינוע, על מנת לספק את הסחורה ללקוח תוך שעות ספורות. בנוסף, היא פועלת באמצעות מרכזים לוגיסטים זעירים במרכזי הערים בהן היא פועלת על מנת לבצע את תהליך הליקוט וההפצה בזמן קצר במיוחד.
חברת עטרה, שמתמודדת לאחרונה עם השפעת הקורונה על פעילות השוק המוסדי, תהנה מהטכנולוגיות, מסדי הלקוחות ומרכזי ההפצה הקיימים של שוקיט, ואף תקלוט לתוכה את 30 עובדי החברה.

מיזוג החברות יאפשר לעטרה להגדיל את פרישת הלקוחות הפרטיים ולממש את תוכניתה האסטרטגית לחדור לשוק הקמעונאי, תוך הרחבת מגוון המוצרים למוצרי מזווה, מעדנייה ועוד.

שוקיט (Shookit), שהוקמה ב-2017 על ידי שלושה יזמים צעירים, מאי שוחט, אסף חכמון ומיכאל אוסדון, מנסה לעקוף את הסופר ולחבר באופן ישיר ספקי פירות וירקות פרימיום ("ברמת יצוא") מהחקלאים ללקוחות.

בתחילה התמקדה שוקיט בעיקר בלקוחות עסקיים, אך בהמשך הדרך החלה להציע את שירותיה גם ללקוחות פרטיים, באמצעות מרכזים לוגיסטיים אורבניים, בתל אביב ובפתח תקווה, שתומכים בערים שסביבן.

"לא הגענו לשוק הזה מעולמות המסחר או ממשפחת חקלאים, אלא ממקום של חווית לקוח, טכנולוגיה ואיכות מוצר", אמר דניאל רובין, מנכ"ל שוקיט בראיון שנערך עימו עם כניסתה של החברה לפרויקט Forbes Small Giants. בתוך שנתיים הפכה החברה לשחקנית מרכזית בענף עם צמיחה של מאות אחוזים, 20 עובדי מטה ומחזור שנתי של יותר מ-20 מיליון שקל ב-2019.

בשיא משבר הקורונה גייסו בשוקיט כ-30 עובדי תפעול שכעת, יחד עם יתר העובדים, יקלטו כעובדי עטרה.

צילומים: ניר סלקמן

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן