חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

עליות שערים נרשמו בתל אביב; מניית אל על נפלה ב-6.7%

המסחר בבורסה בתל אביב ננעל במגמה חיובית, בהמשך לעליות השערים הקלות שנרשמו בנעילה אתמול ועל רקע המגמה המעורבת בעולם. מחירי הנפט נסחרים בתנודתיות לאחר שהגיעו לשפל של 12 שנה ומניית אל על הייתה במוקד בעקבות כך.

הבורסה בניו יורק נפתחה היום בעליות שערים, ואותה מגמה נרשמה בסין כאשר מדד שנגחאי, אשר רשם סחרור לאחרונה, עלה ב-0.2%. מדד ניקיי ביפן נחלש ב-2.7%. מחר יתפרסם בסין נתון יצוא חשוב, אשר יאותת האם הכלכלה במדינה ממשיכה במגמת האטה, דבר שישפיע גם על שאר שווקי העולם.

מחירי הנפט ממשיכים לרדת לשיאי שפל חדשים, כאשר החשש הוא כי חברות רבות בתחום האנרגיה יפשטו את הרגל. מחיר חבית נפט WTI עמד על 30.4 הבוקר, ומדובר בשפל של 12 שנה. בעת נעילת הבורסה המגמה התהפכה והוא נסחר בעליות. לאחר שהרוויחה לאחרונה מהירידה המתמשכת במחירי הנפט לאור הצניחה בהוצאות התפעול שלה, מניית אל על נפלה היום ב-6.7%.

כל זאת עמד, כאמור, ברקע למסחר אצלנו, כאשר מדד ת"א 25 ומדד ת"א 100 טיפסו ב-0.6% ומדד הבנקים עלה ב-0.5%. מדד התקשורת הוסיף 0.3% לערכו, מדד הנדל"ן התחזק ב-0.1% ומדד הנפט והגז הוא היחיד שרשם ירידות היום, ונחלש ב-0.7%.

מניית פרוטרום זינקה ב-4.4% לאחר שהודיעה על רכישה בסכום של 20 מיליון דולר של חברת ביוטכנולוגיה אמריקאית. מניית אלון הרבוע הכחול נפלה ב-13.2% לקראת הבקשה להקפאת הליכים של רשת מגה אשר בבעלותה.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן