Forbes Israel Logo

עלייה של 1.6% במניה סידרה לדוד עזריאלי 165 מיליון שקל ביום אחד

דוד עזריאלי הוא המרוויח הגדול של יום המסחר בבורסה באחד העם, עם 165 מיליון שקל יותר מאשר אתמול. זאת בזכות עלייה של 1.6% במננית קבוצת עזריאלי שבבעלותו.

את חמישיית הווינרים משלימים יצחק תשובה (קבוצת דלק) עם רווח יומי 126 מיליון שקל, עפרה שטראוס שהרוויחה היום 108 מיליון שקל, שרי אריסון (פועלים, 78 מיליון שקל) ושלמה אליהו, שעלייה של 1.7% במניית מגדל סידרה לו רווח יומי של 72 מיליון שקל.

רוצים להישאר מעודכנים בכל החדשות והדירוגים? הירשמו לניוזלטר של פורבס ישראל, הורידו את האפליקציה, עשו לנו לייק בפייסבוק או עקבו אחרינו בטוויטר.

דוד עזריאלי | צילום: ישראל הדרי

את רשימת הלוזרים היומית מוביל עידן עופר, עם 110 מיליון שקל פחות מאשר אמש לאחר ירידה של 1.3% במניית החברה לישראל. הרחק מאחוריו נמצא שאול אלוביץ' (בזק), עם הפסד יומי של כ-20 מיליון שקל.

עוד ברשימת הלוזרים היומית: אייל ולדמן (מלאנוקס) שהפסיד היום 10 מיליון שקלים, נוחי דנקנר אשר איבד היום 4.6 מיליון שקל מהונו ומוטי זיסר (אלביט הדמייה) שסיים את יום המסחר עני ב-4.4 מיליון שקל מאשר פתח אותו.

מדד הטייקונים היומי עוקב אחר הווינרים והלוזרים הגדולים ביותר מתוך טייקונים נבחרים בעלי אחזקות בחברות ציבוריות, כולם בשווי מינימלי של 100 מיליון שקל.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן