Forbes Israel Logo

על רקע עונת הדוחות, המסחר בוול סטירט ננעל בעליות שערים

המסחר בבורסה בוול סטריט ממשיך את המגמה החיובית של סוף השבוע וננעל גם היום בעליות שערים. מדד הדאו ג'ונס עלה ב-0.6%, מדד ה-S&P 500 התחזק ב-0.5% ומדד הנאסד"ק הוסיף 0.6% לערכו.

המשקיעים יישאו עיניהם בימים הקרובים אל שלל הדוחות הכספיים שיפרסמו החברות הגדולות לסיכום הרבעון השני של השנה. היום לפני פתיחת המסחר, פרסם סיטי-בנק את דוחותיו ולפיהם עקף את תחזיות האנליסטים ורשם רווח נקי של 181 מיליון דולר ברבעון החולף, לצד ירידה משמעותית בהכנסות.


צילום: רויטרס

"בניגוד לעונת הדוחות של הרבעון הראשון, הציפיות בקרב האנליסטים והמשקיעים לקראת העונה של הרבעון השני גבוהות יותר, וזאת בעיקר על רקע השיפור בשוק התעסוקה בחודשים האחרונים וההתאוששות מהחורף הקשה", כך אומרים הבוקר במחלקת המחקר של FXCM ישראל. "ואולם, הציפיות הגבוהות גם טומנות בחובן סיכון רב יותר, וזאת מאחר שככל שהרף גבוה יותר כך התגובה לנתונים מאכזבים תהיה חריפה יותר".

"לאור העובדה כי המדדים המובילים מרחפים ברמות שיא, נצטרך לראות תוצאות טובות במיוחד כדי לדחוף את המדדים לשיאים חדשים. בשבוע שעבר ראינו בלימה בעליות שערים, וזאת בהמתנה לנתח המרכזי של הדוחות שיתנו את הטון, והשבוע צפוי המבחן המשמעותי להמשך הראלי בשוק. נתונים מאכזבים עשויים להוות טריגר לנסיגה חדה בשווקים".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.