חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

"עמוד ענן": יום אדום נוסף בבורסה; ת"א 100 נחלש ב-0.8%

יום המסחר האחרון של השבוע בבורסה באחד העם ננעל במגמה שלילית על רקע המשך מבצע "עמוד ענן" והירי המסיבי של ארגוני הטרור הפלסטינים לעבר ערי ישראל. 

מדד ת"א 25 נחלש ב-0.6%, ומדד תל אביב 100 רשם ירידה של 0.8%. מדד הנפט והגז איבד 1.9% מערכו על רקע הדיווחים השליליים של חברות החיפושים. מדד הבנקים נסחר דווקא במגמה חיובית והתחזק ב-1.1%.

ארגוני הטרור ברצועת עזה המשיכו לאורך כל היום בירי רקטות מסיבי לעבר ישראל. כמו לאורך כל הלילה, נורו מטחי רקטות לעבר באר שבע, אשקלון ואשדוד. פגיעה ישירה של רקטה בבית בקריית מלאכי גרמה למותם של 3 שני אדם.

צילום: רויטרס

לאחר סגירת המסחר היום תפרסם הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה את מדד המחירים לצרכן לחודש אוקטובר. התחזיות בשוק הינן כי המחירים עלו במשק בשיעור של 0.3% בממוצע אך חלק מן החזאים צופים גם התחזקות של 0.5%. מדד המחירים לצרכן בחודש ספטמבר נותר במפתיע ללא שינוי, ברמה של 106.2 נקודות.

היבט נוסף אשר העיב ככל הנראה על המסחר היה הנעילה השלילית אמש בוול סטריט שהושפעה מחוסר הוודאות לגבי הצוק הפיסקלי ומההפגנות האלימות באירופה. מדד דאו ג'ונס רשם ירידה של 1.4%, מדד הנאסד"ק נחלש ב-1.3% ומדד ה-S&P 500 איבד 1.4% מערכו.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן