Forbes Israel Logo

עפרה פרויס, דוברת בנק הפועלים, פורשת לאחר 14 שנה בתפקיד

עפרה פרויס, דוברת בנק הפועלים, תסיים בסוף השנה האזרחית את תפקידה לאחר כ-14 שנה בתפקיד. פרויס יוצאת לדרך עצמאית בתחום יחסי הציבור ותייצג בארץ את כתב העת האמריקני US News and World Report ואת נציגי העיר הסינית גואנגג'ואו, בירת מחוז גואנגדונג, הנחשבת לעיר השלישית בגודלה בסין.

"אני מסיימת 14 שנים שופעות עשייה, בהן הייתי שותפה להחלטות הנהלה ודירקטוריון של הבנק הגדול ביותר בישראל", כתבה פרויס במכתב לעובדי הבנק. "במסגרת התפקיד נשאתי באחריות למערך התקשורת של הבנק בישראל ובעולם כולו. התמודדתי עם אתגרים מקצועיים ותקשורתיים רבים, ביניהם השפעות המשבר הכלכלי העולמי בשנים 2008-9, שינויים במערכת הרגולטורית, בסוגיות הקשורות לפעילות הגלובלית של הבנק, ביוזמה להקמתו של בנק בארה"ב, הנפקתו ולימים מכירתו, בחילופים בהנהלה ובדירקטוריון של הבנק ועוד".

פרויס | צילום: יח"צ

לבנק הפועלים הגיעה פרויס לאחר שורה של תפקידים בכירים בתחום הדוברות. היא ניהלה קריירה ארוכה בצה"ל, בין היתר במהלך מלחמת לבנון והאינתיפאדה הראשונה, והשתחררה מיחידת דובר צה"ל בדרגת סגן אלוף. היא שימשה דוברת משלחת ישראל באו"ם בתקופת מלחמת המפרץ הראשונה, ועם הקמת חברת "סלקום", עברה לשמש כדוברת החברה.

הקשר האמריקאי

במהלך השנים היתה פרויס מעורבת ביחסי ישראל-ארה"ב. "פיתחתי מערכת קשרים ענפה עם ראשי המימשל האמריקני, בכירי התקשורת ומנהיגי הקהילה היהודית בארה"ב", ציינה פרויס. "במהלך שנות עבודתי עבר העולם שינויים גדולים ועמוקים, שרישומם מורגש בכל התחומים, כולל בכלכלה, פיננסים ובנקאות. תמורות אלה, שנבעו בין היתר – אך לא רק – מהתפתחויות טכנולוגיות והגידול העצום ברשתות החברתיות, שינו ללא הכר את עולם התקשורת.

"עם זאת נוכחתי לדעת שהעיתונות המסורתית ממשיכה לשמר את יושרה ויוקרתה, והיא נותרה בעיניי מגדלור של מקצועיות ומהימנות. בכוונתי להמשיך את עיסוקי בתחומי פעילות שבהם תינתן לי ההזדמנות ליישם את הידע והניסיון שרכשתי בשנות עבודתי.

"עם סיום תפקידי, ברצוני להביע תודה למאות העיתונאים מולם ואיתם עבדתי לאורך השנים. אני מודה לעובדות ועובדים רבים, חברי הנהלה וחברי דירקטוריון של בנק הפועלים, אותם הכרתי במהלך שנותיי בבנק, איתם שיתפתי פעולה תוך יחסי חברותּ, ועימם אשמור על קשר חם וידידותי".

אריק פינטו, מנכ"ל בנק הפועלים, מסר הבוקר, כי "הנהלת הבנק מודה לעפרה פרויס על 14 שנות עבודה אינטנסיביות, שבהן פעלה מסביב לשעון לדברר את הבנק באופן מקצועי ואחראי״.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.