חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

עפר שלח: "אחת הסנסציות הגדולות בהיסטוריה של הבחירות"

"הניתוח הגושי עבר מן העולם. אני קורא לייצר ממשלה שתעסוק בדברים החשובים ותשנה את סדרי העדיפויות", הגיב הבוקר מס' 6 ברשימת יש עתיד, עפר שלח, לתוצאות הבחירות בראיון לערוץ 10. הרשימה בה חבר שלח, יש עתיד, היוותה את הפתעת הבחירות עם 19 מנדטים.

"1 מכל 6 ישראלים הצביע בעדנו", המשיך שלח. אחד אחד מאיתנו לא ראה בידי חייו גל כזה. המצביעים שמו את הדברים על השולחן, היה דיון אמיתי לגבי מה שמפריע לאנשים. התנאי שלנו לכניסה לממשלה הוא גיוס לכל".

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים מפורבס ישראל – עשו לנו לייק בפייסבוק

עפר שלח | צילום: ורדי כהנא

"זו אחת הסנסציות הגדולות בתולדות הבחירות בישראל", סיכם שלח. "צריך להבין את השיח החדש שנוצר כאן. קיבלנו את המנדט לשים את הדברים על סדר היום. עכשיו יש להחזיר את המדינה לאזרחיה".  

התגובות לתוצאות האמת של הבחירות לכנסת המשיכו הבוקר לזרום: "אני מניח שנהיה באופוזיציה", אמר מס' 2 ברשימתה של ציפי לבני, עמרם מצנע. "יתכן ונצטרך ללכת לבחירות חוזרות. עכשיו נתניהו ולפיד יצטרכו לבדוק את עצמם. על מי נמליץ לנשיא? על מישהו מהגוש שלנו".  

"התחלנו את מערכת הבחירות כשהדמוקרטיה מותקפת על ידי לאומנים וגזענים", כתבה זהבה גלאון בדף הפייסבוק שלה. "אבל היום, בזכות המוני אזרחיות ואזרחים השמאל חזר. אני מבטיחה לכם שבכנסת הבאה נאבק למען הדמוקרטיה, נאבק בגזענות, נאבק בלאומנות.
אני קוראת לחברי בגוש המרכז-שמאל לא לתת לביבי חבל הצלה ולהקים איתנו גוש חוסם לביבי ולימין הקיצוני. אני קוראת ללפיד, ליחימוביץ' וללבני – בואו איתנו לשמור על הדמוקרטיה, בואו איתנו להחזיר את ישראל לשפיות".

חבר הכנסת מיכאל (מיקי) איתן (הליכוד-ביתנו) העביר ביקורת על מהלך האיחוד של הליכוד עם ישראל ביתנו: "זו מפלה שאפשר היה למנוע", כתב איתן. "פינקלשטיין הבטיח שהאיחוד בין הליכוד לישראל ביתנו יביא ל-50 מנדטים. נאבקתי נגד האיחוד הזה, אבל לא רצו להקשיב והתעלמו מהאזהרות, כפי שהתעלמו מאזהרותי שנה קודם לגבי אובדן קולות ליאיר לפיד".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן