חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

ערוץ 10 הציג את מהדורת שישי: קירשנבאום יצטרף לצוות הכתבים

האם אחרי מספר שנים בהן "ויתר" ערוץ 10 על רצועת שישי בערב מתגבשת תחרות בתחום החדשות? הערוץ הציג היום את מהדורת שישי החדשה שלו, שתיקרא "שישי" ותעלה לאוויר בשבועות הקרובים.

את המגזין החדש יגישו עיתונאי הערוץ עמנואל רוזן ואלון בן דוד, ופאנל הפרשנים יכלול את רביב דרוקר, אשר הגיש בעבר את "המקור" בימי שישי, ראש דסק חדשות החוץ בערוץ נדב איל, מגיש "לילה כלכלי" שרון גל, ופרשן עיתון "סופהשבוע" בן כספית.

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק


רוזן | צילום: רונן פדידה

מדובר בניסיון נוסף מצד ערוץ 10 להעלות מהדורת שישי, בערב שידורים שנשלט כמעט לחלוטין על ידי "אולפן שישי" בערוץ 2. הניסיון האחרון היה מהדורת "השבוע" שהוגשה על ידי גיא זהר, אך זו ירדה מהאוויר לאחר התפטרותם של זהר, מנכ"ל הערוץ ראודור בנזימן ועורכת המהדורה רותי יובל, בשל פרשת ההתנצלות לשלדון אדלסון. לאחר המקרה קוצרה המהדורה לכרבע שעה, החלק המגזיני בה נחתך, ובמקומה שודרה תוכנית סיכום השבוע של גיא פינס.

התוכנית החדשה תורכב מהפאנל, אשר יעסוק בנושאים שעמדו על סדר היום בשבוע שחלף, כתבות ניוז וחלק מגזיני. בפרק המגזיני של התכנית ישודרו גם כתבות של העיתונאי ואיש הטלוויזיה מוטי קירשנבאום. צוות כתבי המגזין יכלול גם את עמנואל רוזן, אלון בן דוד, סמדר פלד וגיל ריבה.

טלי בן-עובדיה, העורכת הראשית של התוכנית, אמרה היום: "השמות מדברים בעד עצמם. אנחנו לא נחסוך במאמצים כדי להביא לצופים חשיפות עיתונאיות וכתבות מגזין עם צבע ייחודי כמו שרק אנשים כאלה יכולים לעשות".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן