Forbes Israel Logo

פרויקט Forbes Small Giants לשנת 2021 יוצא לדרך

רשימת Small Giants לשנת 2020 | צילום: ניר סלקמן
רשימת Small Giants לשנת 2020 | צילום: ניר סלקמן
נפתחה ההרשמה לפרויקט השנתי של העסקים הקטנים-גדולים בפורבס ואתם מוזמנים להגיש מועמדות או להמליץ על עסק שלדעתכם ראוי שייבחר לרשימה

פורבס פותח את ההרשמה לפרויקט השנתי של העסקים הקטנים-גדולים בישראל.

בשנה שעברה גיבש המגזין בפעם הראשונה נבחרת של 15 עסקים קטנים אשר נבחרו מתוך מאגר ענק ומיוחד של חברות – אלו שרשמו סיפור הצלחה עסקי מרשים תוך כדי המלחמה במגיפת הקורונה. הצלחה כלכלית הייתה תנאי הכרחי כמובן – אך לא יחיד.

אותם העסקים שנבחרו לרשימה המצומצמת הם אלו אשר הביאו בפעילות העסקית שלהם ערך מוסף ומיוחד מעבר לפן הכלכלי: חיזוק קשרי קהילה, פיתוח קשרי עבודה מיוחדים, ייזום פעילות חברתית מיוחדת, קידום ערכים סביבתיים ואקולוגיים או הצלחה שבאה על רקע תנאים קשים ואתגרים מורכבים במיוחד.

המותג הבינלאומי של ׳פורבס׳ ידוע בכל העולם ברשימותיו היוקרתיות, שבאופן כמעט גורף מאגדות דווקא את היזמים העשירים ביותר, המשפיעים או החזקים ביותר. גם בישראל פורבס מביא מדי חודש את הסיפורים המרתקים של היזמים והחברות שהצליחו בגדול – מ-100 עשירי ישראל, 100 החברות הישראליות הגלובליות המובילות, דרך היוניקורנים הבאים של ישראל או רשימת ה-30U30 של הצעירים המבטיחים שכבר משנים את העולם עוד לפני גיל 30.

אותם העסקים שנבחרו לרשימה המצומצמת הם אלו אשר הביאו בפעילות העסקית שלהם ערך מוסף ומיוחד מעבר לפן הכלכלי: חיזוק קשרי קהילה, פיתוח קשרי עבודה מיוחדים, ייזום פעילות חברתית מיוחדת, קידום ערכים סביבתיים ואקולוגיים או הצלחה שבאה על רקע תנאים קשים ואתגרים מורכבים במיוחד

זאת הסיבה שפרויקט ה- Small Giantsמיוחד כל כך – פרויקט שמאיר את סיפורי ההצלחה של הקטנים שמצליחים להשפיע בגדול: הם מתמודדים עם קשיים באמצעים חדשניים ומשפיעים על הסביבה הקרובה להם ועל הקהילה שבה הם פועלים. יום אחד אולי הם יהיו ענקיים, אבל זהו בהחלט לא תנאי מחייב עבור פורבס.

כעת, פרויקט ה-Forbes Small Giants שוב יוצא לדרך ואתם מוזמנים להגיש מועמדות או להמליץ על עסק שלדעתכם ראוי שייבחר לרשימה.

בהתאם לרוח התקופה אנו מחפשים מעבר לסיפור ההצלחה העסקי, עסקים שהם גם סיפור הצלחה בקידום חדשנות, חיזוק קהילתיות וסולידריות חברתית או שמירה על הסביבה. חברות המשלבות עסקים עם מעורבות חברתית וקהילתית חזקה, עסקים מעודדי חדשנות ויצירתיות, עסקים שפיתחו מוצר מיוחד או שירות ייחודי שמיטיב עם הכלל וכד'.

לרשימה יכולים להיבחר עסקים שעומדים בקריטריונים הבאים:

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.