חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

פרוש משיב אש ללפיד: בור ועם הארץ שחי משנאה לחרדים

יום לאחר המתקפה החריפה של יאיר לפיד על המפלגות החרדיות ("המדינה לא רשומה על שמכם בטאבו), חברי הכנסת החרדיים משיבים לו בביקורת משלהם. ח"כ מאיר פרוש מיהדותה תורה, שהיה אחד מאלו שספגו את חציו של לפיד, התראיין הבוקר לגלי צה"ל וכינה את לפיד "בור".

פרוש התייחס לדברים שהפנה נגדו לפיד, שאמר כי ההורים הם האחראים לילדים שלהם ולא המדינה. "מה זו הבורות הזו לעמוד מעל דוכן הכסת ולדבר על כמות הילדים"?, תהה פרוש, "הוא ממש בור ועם הארץ. הוא שר בישראל, אבל זו בורות לומר שהמדינה לא צריכה לדאוג לכל אזרחיה".

צפו בנאום של לפיד:

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

ח"כ פרוש תקף את חוסר נסיונו של לפיד: "אנחנו צריכים להיות בטוחים שהנהגת המדינה נמצאת בידי אנשים שיודעים לנהל עניינים. בא יאיר לפיד וגורר את המדינה לוויכוח בין דתיים לחילוניים. אנחנו בפני קיצוץ של עשרות מיליוני שקלים ועומד על דוכן הכנסת שר האוצר ומתעסק בלעורר ריב עם הציבור החרדי. אנחנו לא יכולים לתת אמון בממשלה כשהיא בידי אנשים לא מנוסים".

צילום: מרק ישראל סלם

"לפיד מעמיד בסכנה ילדים בני 5-7, שאבא שלהם בעיניו מסטול כי הוא רוצה ללמוד", המשיך פרוש וגם הבהיר שהקו התוקפני כלפי החרדים לא יעבוד לאורך זמן: "מהר מאד הציבור יאתר את הבעיות האמיתיות. "אין מצב שאפשר להחזיק שנאה בין דתיים לחילוניים לאורך זמן, אבל הוא בנאום בכורה לא מתבייש להסיט את הוויכוח לדתיים וחילוניים. זה רציני? הוא חי רק משנאה לחרדים".

אמש, בנאומו הראשון כשר אוצר אמר לפיד לח"כ מאיר פרוש וחיים גפני: "הגעתם לכנסת רק הבוקר? הייתם עד עכשיו על מאדים? ישבתם בכל ממשלה ב-30 שנה האחרונות, הגרעון הזה רשום על שמכם ואני צריך לפתור אותו". לאחר שדבריו של לפיד הביאו להערות מצד חברי הכנסת החרדים אמר לפיד: "סיימנו לקבל מכם פקודות – זו הסיבה שאתם יושבים באופוזיציה".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן