Forbes Israel Logo

צללו פנימה: דירוג פארקי המים הטובים בישראל

1. פארק נחשונית

פארק המים נחשונית הוא בעצם שלושה פארקים במקום אחד. במקום לקחת את הילדים יום אחד ללונה פארק, יום אחר לפארק מים וביום השלישי להתרוצץ בפארק מוטורי, נחשונית מציע את הכל באותו היום. נחשונית ממוקם לא רחוק מראש העין, ולאורך החופש הגדול מציע, בנוסף למתקנים המהנים, גם מגוון הופעות רחב של האומנים האהובים ביותר על הילדים וכן אומנים שמככבים במצעדי הפזמונים.

ניתן לעקוב אחר מועדי המופעים באתר הבית של נחשונית. העניין הוא שמרוב שרוצים לטעום מכל העולמות, בסוף נשארים מותשים וחסרי כוחות.

החיסרון: שירותי הניקיון במקום לא אידאלים וטעונים שיפור, בעיקר אם מדברים על שירותי הנשים. גם כאשר מגיעים לקיוסק כדי לקנות ארטיק, ברוב המקרים יוצאים בנזק של כמה עשרות שקלים.

המסקנה: כדי ליהנות באמת צריך לעשות תיאום ציפיות עם הילדים בנוגע לקניות בקיוסק. בנוסף, כדאי לבוא מצוידים בכוחות רבים כדי שכל הקטנטנים יצאו בסוף היום מחייכים.

מחיר כניסה: 98 שקלים.

בקנייה מוקדמת או דרך ועדי עובדים ניתן לרכוש כרטיסים במחירים נמוכים בעשרות אחוזים.

הערות:
• כל ילד מעל גיל שנתיים חייב בכרטיס.
• בחלק מהימים הפארק סגור עבור ועדי עובדים ואירועים אחרים. מוטב להתעדכן מראש באתר.

2. פארק המים שפיים

פארק המים בשפיים מציע חוויית אקסטרים רטובה במיוחד. אם אתם בנויים למגלשות מהירות ובריכות גלים, הפארק הזה, שמראה ששני עמים שחיים בסכסוך מתמשך יכולים ואף רוצים להשתכשך יחדיו, הוא-הוא הכתובת עבורכם.

לאחרונה נוספו לפארק מגלשות חדשות דוגמת הרייסר שהגיעה היישר מהולנד, ומגלשת הקרייזי קונס שהגלישה בה מבוצעת על גבי אבוב בצורת אגס מה שהופך את הגלישה למהירה במיוחד. בנוסף, בימי הקיץ הלוהטים אחד הדברים המנחמים ביותר בשפיים הוא שהתור האימתני למגלשות מכוסה בסככות, מה שמונע צלייה ממושכת לאורך היום.

החיסרון: עומס המבקרים הרב יגרום לכם לבזבז חלק ניכר מהיום בתורים בדרך למגלשות. גם המחירים בדוכני האוכל והמשקאות נעים בין מקוממים למעצבנים.

מסקנה: סבלנות היא מצרך חשוב כדי ליהנות מהיום הרטוב. לגבי המחירים, אפשר להביא אוכל מהבית, ואם חשקה נפשכם בארטיק, ברוב השעות נמצא מחוץ לפארק המים מוכר ארטיקים נייד ("גזלן") שאצלו המחירים – איך לומר – נוחים מעט יותר.

מחיר: בקופת הפארק המחיר עומד על 104שקלים לאדם. בקנייה דרך האינטרנט המחיר הינו 75שקלים. ניתן להשיג כרטיסים מוזלים אף יותר ברכישה דרך מוסדות או ועדי עובדים.

הערות:
כל ילד מעל גיל שנתיים חייב בכרטיס.
חלק מהימים הפארק סגור עבור ועדי עובדים ואירועים אחרים. מוטב להתעדכן מראש באתר.

3. המימדיון 

במימדיון מחכות לכם עשרות בריכות ואטרקציות רטובות מסוגים שונים, מהחדישות והמרתקות בעולם. צוות בידור אנרגטי ושמח יעזור לכם לשמור על המורל, עם משחקים והפעלות נושאות פרסים. תוכלו ליהנות גם משפע של פעילויות ספורטיביות נוספות וכמובן… רטובות!

לקוחות לאומי קארד נהנים מ- פינוק 1+1 על כניסה למימדיון. לרכישה באתר לאומי קארד
כתובת: פארק גני יהושע, שד' רוקח, תל אביב, טל: 6422777 – 03
* ילד מגיל שנתיים מחוייב בכרטיס/

4. לונה גל

אם אתם מתכננים חופשת קיץ בצפון, אל תוותרו על פארק המים הגדול ביותר באזור – הלונה גל. למרות העובדה שמדובר באחד הפארקים הוותיקים ביותר בארץ, הלונה גל מקפיד לחדש את פניו, ומציע מגלשות קמיקזה מוטרפות, מתקני טייפון, מסלול אבובים ארוך במיוחד ומתקני גלישה מיוחדים לילדים. אלו מצטרפים לבריכה אולימפית, מדשאות ענק וצוות מיומן שישמח להנעים לכם מאוד את הזמן.

החיסרון: הניקיון במקום טעון שיפור, וכן הצלונים המפוזרים במדשאות. גם ככה עומס החום ליד הכנרת הוא לא משהו נסבל במיוחד, אז עוד בלי מחסה ראוי מעל הראש?

מסקנה: זה שהמחירים מתפרסמים בפייסבוק לא אומר שהלונה גל הגיע למאה ה-21.

מחיר: בדף הפייסבוק של האתר מתפרסמים מחירי מבצע לעתים תכופות. אם אתם מתכננים ביקור בפארק, עשו לייק, ותוכלו ליהנות ממחיר מבצע.

הערות:
• כל ילד מעל גיל שנתיים חייב בכרטיס.
• חלק מהימים הפארק סגור עבור ועדי עובדים ואירועים אחרים. מוטב להתעדכן מראשבאתר.
• בחודשי הקיץ, בימים ב' וה' הלונה גל פתוח עד לשעה 20:00.

5. פארק המים בחוף גיא

אם אתם אוהבים את השילוב בין ים ובריכה, פארק המים בחוף גיא הוא האטרקציה עבורכם. הפארק ממוקם על חופה של הכנרת, ונהנה מחוף פרטי העומד לרשות הנופשים. בנוסף, בחוף גיא תוכלו למצוא מגלשות מים ומגלשות אקסטרים, לצד בריכת שחיה למבוגרים ולפעוטות.

החיסרון: הצפיפות הרבה שיש לעתים על החוף, מצריכה ויתורים (כמובן, אם לא בא לכם לדחוף).

מסקנה: כשהכנרת סוערת, טוב שיש בריכה בסביבה.

מחיר: 80 שקלים. ניתן להשיג כרטיסים מוזלים ברכישה דרך מוסדות או ועדי עובדים.

הערות:
• כל ילד מעל גיל חייב בכרטיס.

6. ימית 2000

האסוציאציה הראשונית שעולה כשאומרים את שמה של העיר חולון היא לא בהכרח פארק מים. מסתבר שדווקא בחולון, ממוקם אחד הפארקים היותר מדליקים שיש באזור המרכז, עם מגלשות, בריכות ענק וגן שעשועים רטוב מעוצב בצורת לויתן הכולל משטחי התזה מיוחדים לילדים. ימית 2000 מציע חוויה מרעננת לחודשי הקיץ הלוהטים. חוויה מסוג כזה שגם אם ממש מנסים, לא יוצאים ממנה יבשים.

החיסרון: אם אתם באים עם הילדים, סביר להניח שלא תוכלו ליהנות מהסאונות ויתר הפעילויות המותאמות למבוגרים. בנוסף, המחירים המופקעים במזנון הופכים את הכנת הסנדוויצ'ים בבית לפעילות נדרשת טרם הביקור. אחרת, בנוסף למחיר הכרטיס תיפרדו מעוד מאוד כמה מאות שקלים עבור ארוחת צהרים וארטיק לילדים.

מסקנה: קומו מוקדם בבוקר כדי שתספיקו להכין אוכל וגם לתפוס מקום טוב עם צל. כדי ליהנות באמת, הצטיידו במבוגר נוסף שישגיח על החבר'ה, בזמן שאתם תוכלו לתפוס קצת שלווה.

מחיר: 98 שקלים בקופת הפארק. ברכישה דרך אתר האינטרנט של הפארק המחיר עומד על 78 שקלים. ניתן להשיג כרטיסים במחירים מוזלים ברכישה דרך מוסדות או ועדי עובדים.

הערות:
• תושבי חולון נהנים מכרטיס כניסה לפארק במחיר מוזל.
• ניתן לאחסן את החפצים האישיים בחוקרים. עלות הלוקר 15שקלים, ועוד 35 שקלים פיקדון.
• כל ילד מעל גיל שנתיים חייב בכרטיס.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן