חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

צפו: כל הסטארט אפים במפה אחת

חברת הסטארטאפ Visual.ly, המציעה למשתמשים אפשרות ליצור ולשתף אינפוגרפיקות בקלות וללא ידע קודם בעיצוב, הציגה היום שירות חדש, המאפשר למשתמשים לגשת לסטארטאפים ולמידע עליהם בצורה ויזואליות: The Startyup Universe. בתוך "עולם הסטארטאפים" של החברה ניתן לסייר וללמוד על יותר מ-12 אלף קרנות הון סיכון, 29 אלף חברות סטארטאפ ו-34 אלף מייסדים ואנשי מפתח בתעשייה.

להפוך את CrunchBase לויזואלי

השירות החדש למעשה לוקח את מסד הנתונים של אתר הטכנולוגיה TechCrunch, הנקרא CrunchBase ומבוסס על אותו העיקרון עליו מבוססת ויקיפדיה, כאשר גולשים יכולים להשתתף ולהכניס מידע אודות כל חברה הנמצאת במסד הנתונים. מסד הנתונים CrunchBase מכיל קשת רחבה של חברות סטארטאפ, מייסדים, משקיעים וקרנות הון סיכון, והכלי החדש של Visual.ly מאפשר לגולש להביט על המידע בצורה הרבה יותר ויזואלית וידידותית.

לצפייה במפה לחצו כאן.

 

צילום: יח"צ

"ב-CrunchBase יש שפע של נתונים, אבל הם לא כל כך ויזואליים", סיפר לגיקטיים טל שייח, סמנכ"ל השיווק ב-Visual.ly. "על ידי עיבוד הנתונים בצורה גרפית הצלחנו ליצור מדריך לעולם הסטארטאפים, המאפשר למשתמש לחקור את התעשייה הזו ולגלות את היחסים בין חברות הסטארטאפ, למייסדים ולקרנות ההון סיכון, ואילו סוגים של חברות סטארטאפ פופולריות יותר לאורך הזמן, בעיקר במונחים של כסף הון סיכון".

החברה משיקה מידי פעם מוצרים חדשים וחינמיים שנועדו להפוך למקורות גדולים של מידע הנוחים לעיבוד באמצעות ויזואליזציה של המידע. בחודש מרץ, השיקה החברה את שירות Visual.ly Google Analytics Report המאפשר לבעלי אתרים להפוך את המידע המתקבל משירות המעקב של גוגל אודות האתרים שלהם לאינפוגרפיקות ויזואליות, מזמינות ופשוטות להבנה ופענוח של הנתונים השונים, שיציעו הבנה בסיסית של מצב האתר בהרף עין.

Visual.ly, הממוקמת בסן פרנסיסקו החלה את פעילותה באפריל 2011 ומאז הספיקה לגייס בסבב הסיד 2 מיליון דולרים ובסוף חודש מרץ האחרון, במסגרת סבב גיוס ראשון 2 מיליון דולרים נוספים מקרנות ההון סיכון והמשקיעים הפרטים Crosslink Capital, SoftTech, 500 Startupsas Kapor Capital, Giza Ventures, Naval Ravikant, Mark Goines, Josh James ואחרים.

לידיעה המקורית באתר גיקטיים

עוד בגיקטיים: 

ענקית סרגלי הכלים הישראלית קונדואיט צפויה להתפצל ולרכוש את פריון

בזק מקפיצה שוב את מהירוית הגלישה ללקוחות

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן