Forbes Israel Logo

קומנצ'י מודל 2014: האם תצליח ילדת הפלא הרוסיה להפוך לסיפור הגדול של סוצ'י?

ילדה בת 15 עשויה להתגלות כסיפור הגדול ביותר של אולימפיאדת החורף – כוכבת עולה שתעשה לסוצ'י ול-NBC בעלת זכויות השידור, את מה שנדיה קומנצ'י עשתה למונטריאול ולרשת ABC ב-1976.

כשהיתה רק בת 14, יצגה קומנצ'י את רומניה במשחקים האולימפיים לפני 38 שנים והשיגה בפעם הראשונה בהיסטוריה ציון 10 מושלם עבור תרגיל בהתעמלות מכשירים. בסך הכל קבלה קומנצ'י שבע עשיריות על ביצועיה במהלך האולימפיאדה, זכתה בשלוש מדליות זהב אישיות ובמדליית ארד עם נבחרת רומניה. ככל שהעיסוק בה הלך והתרחב, כך היא הפכה לסיפור הגדול של המשחקים ועזרה ל-ABC ששידרה אותם לשבור שיאי רייטינג.


נדיה קומנצ'י בתרגיל המושלם ב-1976

אתמול בסוצ'י, יוליה ליפניצקיה הרוסיה, בת ה-15 הציגה את אחת ההופעות המדהימות שנראו אי פעם בהחלקה על הקרח. ליפניצקיה, אלופת אירופה הטריה כבר הפכה לסיפור המרכזי של המשחקים כשהיא מקבלת שבחים בשידור של NBC, מהפרשנים טרה ליפינסקי, וג'וני וויייר, שני מחליקים עבר גדולים. הפרשנים עשו עבודה נהדרת בהסבר על תנועותיה של ליפניצקיה ומדוע היא עושה אותן כה טוב. "ליפניצקיה כל כך קלילה. כל העולם נמצע על הכתפיים שלך ברגעים האלה ויוליה פשוט שחקה אותה", התפעל וויינר.

הניו יורק טיימס פרסם לאחרונה כתבה בה מתואר איך ליפניצקיה ועמיתתה סוטניקובה עומדות להחזיר את ההובלה בענף ההחלקה האומנותית לרוסיה, וכיצד ליפינצקיה עשויה להיות הפתעת המשחקים.

בטוויטר נשמעו ציוצים מכל עבר על הופעתה אמש, והאתר whotalking.com הראה תוצאות אמת של כמה באז ההופעה של המחליקה הצעירה מצליחה ליצור. היום היא כבר תתחרה בתחרות הקבוצתית ותגדיל עוד קצת את ההתעסקות התקשורתית סביבה.

ליפינצקיה אתמול

רשת NBC שילמה 775 מיליון דולר עבור רכישת זכויות השידור של אולימפיאדת סוצ'י. יש שראו בסכום העצום סיכון לא קטן שלקחה על עצמה הרשת, אך כעת נראה כי ליפינצקיה מנפצת את החששות, ומוכיחה עד כמה נכונה היתה ההשקעה מבחינתה של רשת הטלוויזיה האמריקאית. מכאן הרייטנג יכול רק לטפס.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.