חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo
ברנאר ארנו. צילום: Getty Images
ברנאר ארנו. צילום: Getty Images

ראש בראש: ברנאר ארנו מצטרף לבזוס בצמרת רשימת עשירי העולם

ראש תאגיד LVMH למותגי יוקרה, אופנה עילית ומותרות חולק כעת את המקום הראשון ברשימת העשירים של פורבס יחד עם מייסד אמזון, לאחר שהתעשר ב-800 מיליון דולר תוך יממה

פחות מחודש לאחר שהערכת השווי שלו הגיעה לשיא של 200 מיליארד דולר בחודש אפריל האחרון, ג'ף בזוס, מייסד אמזון – נאלץ לחלוק את מקומו ברשימת האנשים העשירים ביותר בעולם לפי רשימת פורבס.

הטייקון הצרפתי ברנאר ארנו, שעומד בראש תאגיד מותגי היוקר LVMH שבו בין היתר נכלל גם מותג האופנה העילית לואי ויטון, דוחק את בזוס מהמקום הראשון ברשימה, כאשר הוא מתחיל את השבוע עם רווחים של 800 מיליון תוך יום אחד, מה שהעלה את הערכת שוויו הכוללת ל-186 מיליארד דולר, לאחר עלייה של חצי אחוז במניות LVMH בסוף השבוע.

ארנו ובזוס – מתחרים על המקום בצמרת הרשימה

מנגד, המניה של תאגיד הענק של בזוס, סיימה את השבוע האחרון בירידה של יותר מאחוז, כך לפי נתוני סגירת המסחר בוול סטריט מיום שישי האחרון.

בפועל, תנודת המניות הופכת את ארנו לעשיר יותר כב-100 מיליון דולר, וממצבת אותו בצמרת הרשימה, לצד בזוס. זוהי לא הפעם הראשונה שהשניים מתחרים על בלעדיות המקום הראשון, לאחר מקרה דומה שהתרחש בחודש דצמבר בשנת 2019, בו המנייה של אמזון של בזוס דחקה בסופו של דבר את תאגיד מוצרי המותרות של ארנו למקום השני.

ג'ף בזוס. צילום: Shutterstock
ג'ף בזוס – כבר לא לבד במקום הראשון. צילום: Shutterstock

מאז – חלפו השנים והשניים הפכו עשירים יותר בכ-76 מיליארד דולר כל אחד, וגם שווי החברות ברשותם, אמזון ותאגיד LVMH, גדל בהתאמה. יצוין כי עם פרסום רשימת המיליארדרים של פורבס לשנת 2021 בחודש אפריל האחרון, בזוס היה מדורג במקום הראשון עם שווי מוערך של 177 מיליון דולר, שעה שארנו היה מדורג במקום השלישי עם שווי מוערך של כ-150 מיליארד דולר, כשבין השניים נמצא אילון מאסק במקום השני, עם 151 מיליארד דולר.

מאז פרסום הרשימה, מניות LVMH זינקו בכ-21% סך הכל, פי שלוש מהעלייה שנרשמה באמזון, שעומדת על 7% בלבד מחודש אפריל.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן