Forbes Israel Logo
מניות השורט כמו GameStop זינקו באלפי אחוזים. צילום: shutterstock
מניות השורט כמו GameStop זינקו באלפי אחוזים. צילום: shutterstock

לא עומדים בקצב: רובינהוד מגייסת מיליארד דולר כדי לעמוד בכמות העסקאות

מספר העסקאות שנערכו לאחרונה באמצעות פלטפורמת המסחר הפופולרית גרם לחברה לבצע גיוס חירום שיוסיף "הון עצמי נוסף לחברה", וימנע מהטלת מגבלות על המסחר

פלטפורמת המסחר הפופולרית רובינהוד גייסה יותר ממיליארד דולר במימון חירום ממשקיעיה במטרה להתמודד עם המספר הגבוה במיוחד של עסקאות השבוע – כך מסר דובר החברה לפורבס.

המימון נועד לאפשר לאפליקציה הלוהטת לא לקרוס, זאת כאשר צבא של משקיעים חובבים – מונעים על ידי "המלצות חמות" המתפרסמות ב-Reddit –  מזרימים פקודות מסחר עבור מניות השורט שכבר זינקו באלפי אחוזים – כמו GameStop ,Blockbuster ,AMC ובלקברי.

עירוי המזומנים המהיר מהמשקיעים נדרש כדי שהחברה תימנע מהתקנת מגבלות נוספות על המסחר באפליקציה, כך מסרו מספר מקורות לניו יורק טיימס שדיווח כי גיוס המימון בסכום כולל של מיליארד דולר יעניק למשקיעים של רובינהוד "הון עצמי נוסף בחברה", וכן כמה מאות מיליוני דולרים מקווי אשראי בנקאיים.

הבעת אמון

דובר רובינהוד אישר את הדיווח של הניו יורק טיימס כי גייס למעלה ממיליארד דולר ממשקיעים קיימים, ואמר לפורבס כי "זוהי הבעת אמון חזקה מצד המשקיעים, שתעזור לנו  להמשיך ולשרת את לקוחותינו ולהמשיך לצמוח".

אפליקציית הסחר הלוהטת שהפכה לפלטפורמה הפופולארית בה משתמשים בעיקר דור ה-Z לסחור בשווקי המניות, גייסה כבר 660 מיליון דולר בספטמבר 2020 על פי הערכת שווי של 12 מיליארד דולר.

צילום התמונה הראשית: shutterstock

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.