Forbes Israel Logo

ריזורט יוקרתי או אי מבודד: 7 פריטים חיוניים לחופשה הבאה שלכם

חופשה חלומית באי פרטי. גם היא אינה שלמה בלי אוזניות איכותיות או תיק נסיעות יוקרתי. צילום: shutterstock

בהנחה שהטיסות ומקום הלינה שלכם כבר מוזמנים, ובין אם בחרתם הפעם בריזורט יוקרתי, יאכטה עם שף פרטי או בטיסה לאי מבודד, המשימה האחרונה לפני שתוכלו ליהנות מהחופשה (או מנסיעת העסקים) היא אריזה. ובעוד שזה תמיד נדחה לרגע האחרון, האביזרים הנכונים אולי יצליחו להכניס בכם מעט יותר תשוקה לתהליך – וגם ימזערו את כאב הראש ויבטיחו שתוכלו לארוז במהירות ובקלות.

ראשית, כדאי לבחור את תיק הנסיעות שלכם או המזוודה שתתאים לסוג הנסיעה ולצרף אליה את התיק שיהיה צמוד אליכם במהלך הטיסה, ואולי גם בחופשה עצמה. לאחר מכן, כדאי לערוך את הפריטים לקטגוריות משנה, כמו גאדג'טים אלקטרוניים, מוצרי טיפוח, תכשיטים או שעונים ופריטי הלבוש שיהלמו כל אירוע או פעילות במהלך החופשה – מארוחת ערב במסעדה ועד שיעור יוגה מול השקיעה.

משם, תחשבו על תרחישים שונים, למשל, למה אתם עשוי להזדקק בשדה התעופה, בטיסה וברגע שאתם מגיעים ליעד שלכם. האם תצאו לטייל? ארזו תיק קטן יותר, ידידותי לנסיעות, שיכיל את כל הדברים החשובים. האם אתם מתקשים לישון בטיסות? כרית צוואר ואוזניות מבטלות רעש צריכות להיות ברשימה שלכם גם כן. האם אתם נוסעים לחוף הים או שוכרים וילה עם בריכה? הביאו מצלמה שמתאימה לצילום מתחת למים ואולי כדאי לשקול גם מזרן לים ולבריכה שכולל מקום ייעודי להנחת כוס השמפניה.

בין אם אתם נוסעים או לחופשה או לנסיעת עבודה, ריכזנו כמה מוצרים מעולים, בינהם תיק נסיעות נוח במיוחד, שעון יוקרתי שישלים כל הופעה ואוזניות שיספקו חווית מוזיקה מרשימה.


תיק הנסיעות (Intrecciato duffle bag) של בית האופנה בוטגה ונטה עוצב בהשראה ספורטיבית, וכמה פרטים פונקציונליים מאפיינים את תיק הנסיעות הנוח הזה. הצללית לא מובנית ורב-תכליתית, עם ידיות עור עמידות ארוגות לרוחב התיק לעיצוב חדשני.

תא פנימי גדול ומרווח מספיק בכדי לשמש לחופשה קצרה, כתיק נוסף על המזוודה או לנסיעת עסקים. הוא כולל גם רצועת כתף מתכווננת וניתנת להסרה, מחזיק מפתחות ותגי שם מעור.

15,800 ש"ח, באתר המותג.

תיק נסיעות של בוטגה ונטה. צילום: יח"צ, מתוך אתר המותג


Deva, של מותג האוזניות HIFIMAN, יספקו לכם חווית סאונד מצוינת ויתגלו כנוחות במיוחד לשימוש במהלך הטיסה או למקרה שתצטרכו לבצע שיחות עבודה. הן כוללות אפשרות שמע באמצעות חיבור חוטי, USB או באמצעות Bluemini – אביזר ייחודי למותג – שיאפשר שמע דרך הבלוטות׳, ובשלושתם תהנו מסאונד משובח ועוצמתי.

העיצוב, שמעניק לאוזניות מראה יוקרתי בזכות שימוש בחומרים איכותיים ועמידים, מספק אחיזה מצוינת ונוחה במיוחד, הן קלות משקל וכוללות קונוסלת שליטה ידידותית וקלה לתפעול.

החל מ-1,100 ש"ח, באתר המותג.

אוזניות Deva with blue mini של HIFI Man. צילום: HIFI Man


שעון הטורבילון החדש, "שלושת הגשרים המעופפים", של ג'רארד פרגו, נוצר בהשראת הגשרים אל העבר וההסתכלות אל עבר העתיד.

השעון, בקוטר 40 מ"מ, עשוי זהב ורוד 18 קראט כשהלוח מוגן משני צדדיו בזכוית ספיר קריסטל. השקיפות חושפת את מנגנון הטורבילון הייחודי שמחובר ל-3 גשרים עשויים זהב. גוף השעון מחובר לרצועה עשויה עור קרוקודיל בגוון חום עם סוגר משולב עשוי זהב ורוד 18 קראט. אם החופשה משלבת פעילות מים – השעון מאפשר צלילה עם עמידות לעומק של עד 30 מטר.

החל מ-577,000 ש"ח, בחנויות ואתר המותג.

שעון טורבילון "שלושת הגשרים" של ג'רארד פרגו. צילום: יח"צ, מתוך האתר

תיק הטיפוח שלכם הוא השלב האחרון, ואם תכניסו אליו את ארבעת המוצרים האלה, יצרתם לעצמכם שגרת טיפוח אידיאלית לחופשה, אבל לא רק. קצף הניקוי לעור רגיש של ד"ר להבית אקרמן (200 ש"ח, ברשת הקליניקות ובאתר), ינקה את העור ביסודיות אך בעדינות ויותיר אותו רווי לחות ונעים למגע. הוא מכיל רכיבים עשירים בלחות ומינרלים המסייעים בהפחתת תסמיני היובש בעור ושומר על העור נקי ומאוזן. סרום העיניים Super Potent Eye Serum מסדרת Capture Totale של דיור (336 ש"ח, בבוטיקים של דיור בקניון TLV ובממילא ירושלים ובאתר) כולל אפליקטור 360 גמיש ובקצהו 7 מוקדי עיסוי דמויי גלים להפחתת נפיחות, לתיקון כהויות, להחלקת מראה הקמטים ולהשבת החיות לעור העדין סביב העיניים. הפורמולה החדשנית, שמכילה 92% רכיבים טבעיים, עשירה בלחות, בצמח הלונגוזה ובתמצית זרעי שיפון ייחודית, יחד הם מסייעים בשיפור מרקם העור סביב העיניים, ובמראה מואר ומורם יותר.

קרם ההגנה החדש של קרן ברטוב, טריפל אקטיב, (420 ש"ח, בקליניקה, ברודצקי 43 רמת אביב, בנין ב', קומה 4, טלפון: 052-9506776), חלק מסדרת מוצרים חדשה, יזין בלחות ויגן על העור מהשמש ומקרינת UVA/UVB לאורך היום עם מרקם מצוין שנספג בקלות. הפורמולה מכילה גם חומצת הבהרה למראה קורן, נוגדי חמצון וחומצה טרנקסאמית שמסייעת בטיפול בפיגמנטציה; סוגר את החלק הזה בתהליך הוא ג'ל הלחות מסדרת אקווה פאוור של ביות'רם ($48, בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון ובאתר). הוא ירווה את העור בלחות, ירגיע וישקם. מרקם הג׳ל המצוין מרענן את העור ומשאיר אותו רך, נעים, וגמיש לאורך היום בזכות הפורמולה הייחודית שמעניקה עד 24 שעות של הזנה.

שגרת טיפוח המושלמת. מימין: סרום עיניים Dior Capture Totale Super Potent Eye Serum, קצף ניקוי של ד"ר להבית אקרמן, תחליב לחות עם מקדם הגנה 50SPF של קרן ברטוב, וג'ל לחות של ביות'רם. צילומים: יח"צ, Dior, אודי דגן, טל טרי, אלון שפרנסקי

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.