חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

רייטינג: "האח הגדול" ניצח את תוכנית העשור של "ארץ נהדרת"

הפריצה לבית האח הגדול, במסגרתה הודח המתמודד רוני מיילי לאחר שהתבטא בצורה גזענית והומופובית, הייתה המשדר הנצפה ביותר ביום שידורים חזק במיוחד של הזכיינית קשת. השידור הקצר, שנמשך כ-25 דקות, ניצח גם את תוכנית העשור של "ארץ נהדרת". במקביל, רשמו גם מהדורות החדשות נתוני צפייה גבוהים, על רקע מסע הרצח של איתמר אלון בבנק הפועלים בבאר שבע.

מהדורת חדשות 2 רשמה 31.8% צפייה, חדשות 10 זכתה ל-9.2% ומהדורת מבט זכתה ל-4.2%, במהדורות שסיכמו את אחר הצהריים הקשה בבאר שבע. האירוע משך את הישראלים למסך גם בשעות שקדמו למהדורה, כאשר בערוץ 10 רשמה התוכנית של רפי רשף 6.7%, לונדון וקירשנבאום זכו ל-6.2%. בערוץ 2 זכתה "מהדורה ראשונה" ל-9.2% צפייה, התוכנית "שש עם" רשמה 11.3% ותוכנית חיסכון רשמה 13.5%.

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק


ברצועת הפריים טיים, רשמה הפריצה מבית האח הגדול 39.5% צפייה. המשדר המיוחד של ארץ נהדרת, ששודר אחריה ובו הוצגו שלל הדמויות מעברה של תוכנית הבידור והסאטירה, רשם 37.1%, ונחשף בפני 1.35 מיליון צופים. "ארץ נהדרת" סגרה עונה עם ממוצע צפייה של 33.4%. בערוץ 1 זכה שידור משחק הכדורגל בו הביסה בני יהודה את האלופה הטרייה מכבי ת"א ל-4.5%.

בתוכנית העולם הלילה צפו 20.9%, אנשים עם 9.9%, מהדורת הלילה של גיא פינס 6.4%, היום שהיה 8.4%, לילה כלכלי 7.1% והתוכנית צינור לילה זכתה לרייטינג של 5.3%.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן