Forbes Israel Logo

רמי לוי מכר 4.8% מהחברה ב-90 מיליון שקל לקרן בבעלות מייקל דל

MSD קפיטל, קרן ההשקעות האמריקנית של מייסד חברת דל בבעלות מייקל דל רכשה מרמי לוי 4.8% ממניות הרשת בכ-90 מיליון שקל והפכה לבעלת עניין. על פי שיווי החברה המעודכן להיום, המכירה משקפת דיסקאונט של 5%.

מהדיווח של רמי לוי עולה כי הקרן מחזיקה עתה ב-833 אלף מניות של הרשת, המהוות כ-6.1% ממניות רמי לוי. עוד עולה כי חברת ההשקעות של דל, שמשקיעה בחברות ציבוריות ספורות בלבד ברחבי אירופה, רכשה בעבר כ-183 אלף מניות של רמי לוי, ועתה, לאחר העיסקה הנוכחית עם בעל השליטה, היא הפכה כאמור לבעלת עניין בחברה, הנסחרת כיום לפי שווי של כ-2 מיליארד שקל.

"אנו גאים על כניסתו של משקיע בינלאומי מוביל בדמותה של חברת ההשקעות של מייקל דל כבעלת עניין בחברת רמי לוי שיווק השקמה", אמר מנכ"ל החברה, רמי לוי. "אנו רואים בהשקעה של MSD בחברתנו מהלך של הבעת אמון במשק הישראלי כולו וברשת רמי לוי שיווק השקמה בפרט".

רמי לוי | צילום: יח"צ

לפני עשרה ימים סיכמה החברה את 2012 עם גידול של 15% ברווח התפעולי שהסתכם ב-142 מיליון שקל. כמו כן הכנסות החברה גדלו ב-2012 ב-25.7% והסתכמו ב-2.79 מיליארד שקל. העמקת המבצעים ללקוחות הרשת ושמירה על סל מוצרים זול הביאה לגידול של 17.2% ברווח הנקי שהסתכם ב-110.4 מיליון שקל.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.