Forbes Israel Logo

רמי לוי: "שווי נכסי – 2 מיליארד שקל; בוחן פתיחת בנק חברתי"

רמי לוי בודק את האפשרות לפתוח בנק חברתי בישראל, כך אמר אמש הבעלים של רשת "שיווק השקמה". בהרצאה בפני סטודנטים לחשבונאות בבית הספר למנהל עסקים במרכז הבינתחומי אמר לוי: "אני אתרחב לכל תחום שמאפשר לי להיטיב עם הצרכן על רצפת המכירה. אני בוחן כיום את האפשרות לפתוח בנק ובודק האם יש בידי את האפשרות לתת לצרכן מענה מלא ומספק. כל עוד אני אמצא שאני יכול להיטיב עם הצרכן לאורך זמן, אני אצא לדרך."

כשנשאל לוי לגבי שווי החברה שבבעלותו הוא ענה: "הנדל"ן האישי שלי לא פחות קטן מהשווי הציבורי של החברה שלי", בכך רמז לוי כי שווי נכסיו עומד על כ-2 מיליארד שקל". 

בהתייחסו לתחרות בשוק הסלולר אמר לוי כי הוא לא מאמין למבצעים וההוזלות האחרונות של החברות המתחרות. זהו שוק צפוף ויש בו חברות חדשות שמעניקות מחירים לא ריאליים, במצב בו השירות לא עולה יותר מ- 50 שקל לחודש, יקרה אחד מ-2 הדברים: הספק יעלה את המחיר במהרה או שהוא יאלץ לסגור את העסק".

רמי לוי | צילום: חן חממה

בנוסף הגיב לוי גם למתחרה החדש בתחום רשתות השיווק, רמי שביט שפתח לאחרונה את רשת קוסט 365. "אין לי בעיה שמי שרוצה להפסיד יפסיד – רק שיהיה לו ממה" והוסיף, "הרווחתי ממנו פרסומת חינם". עוד אמר לוי כי בכוונתו להגדיל את רשת השיווק שלו בשנים הקרובות. "בשנת 2015 יהיו לנו 50 סניפים ואנחנו נישאר באותו רווח תפעולי, אפילו נעלה קצת. נישאר באותו רווח גולמי וזה לא יבוא על חשבון הצרכן." בנוסף מתכנן לוי לפתוח רשת פרטית על שמו על מנת להגביר את התחרות בשוק. 

בדבריו התייחס לוי גם למערכת הבחירות ואמר כי למרות הצעות רבות שקיבל ממפלגות שונות להצטרף אליהן, הוא סירב. "אני מאמין שהיכולת שלי להשפיע מבחוץ גדולה יותר מאשר היכולת שלי להשפיע מתוך המערכת הפוליטית."

 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן