Forbes Israel Logo

שבוע המסחר בבורסה בתל אביב ננעל במגמה מעורבת

שבוע המסחר בתל אביב ננעל על רקע המגמה המעורבת בעולם ודברי נגידת הבנק המרכזי בארה"ב. מניות חברות התקשורת המוקמיות עמדו במוקד המסחר, לאחר פרסום עסקת גולן טלקום. מניות נוספות שריכזו עניין היום: כלכלית ירושלים ומניות חברות הפארמה. 

יום המסחר ננעל בצל ירידות השערים בוול סטריט היום, על רקע הודעת ג'לן ילן, נגידת הפד האמריקאי, כי ישנה העלאת הריבית בדצמבר עומדת על הפרק.

במוקד תשומת הלב ניצבה מכירת גולן טלקום לסלקום. העסקה, בסכום של 1.17 מיליארד שקל, הביאה לזינוק במניית פרטנר, אשר קפצה ב-8%. לעומתה, סלקום ירדה ב-2.7%. העסקה צפויה להפוך את החברה הממוזגת לחזקה ביותר בענף.

כלכלית ירושלים המשיכה לרכז עניין גם היום, וקפצה ב-10.6%, על רקע השלמת הגיוס מהמוסדיים, אליה מתנגד בנק לאומי המחזיק ב-40% ממניותיה. עוד נודע, כי האחרון מתכנן לפנות לבית המשפט במטרה לעצור ההליכים שמובילה החברה.

מדד ת"א 25 ננעל במגמה שלילית, עם ירידה של 0.1%, ת"א 100 נחלש ב-0.3%, מדד הבנקים עלה ב-0.1%, ומדד הנדל"ן ירד ב-0.4%. מדד התקשורת טיפס ב-2.3% ומדד הנפט והגז איבד 1.4% מערכו.

מניות נוספות שעמדו היום במוקדם המסחר הן של חברות הפארמה, בהמשך לכניסתה של מיילן אתמול לבורסה המקומית. מניית מיילן צנחה ב-4.3% ומניית טבע ירדה ב-2.1%.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.