Forbes Israel Logo

שגיאת כתיב ופורנו: מדוע תבע עו"ד בארה"ב את חברת אפל?

רק בארצות הברית: עורך דין נשוי ודוגמן חובבני תובע את אפל בטענה כי הדפדפן של ענקית הטכנולוגיה, ספארי, הביא אותו להתמכרות קשה לאתרי פורנו, התמכרות שהרסה את חיי הנישואין שלו.

עו"ד כריס סוויר תובע את אפל בטענה כי באחת הפעמים שגלש במק-בוק פרו, הנייד של אפל, החל להקליד את המילה F בכדי להכנס לרשת החברתית פייסבוק אך טעה באיות של האתר והדבר הכניס אותו לאתר הפורנו – F***book. כעת, סוויר תובע את אפל שצריכה לחסום את הגישה לאתרי הפורנו.

סוויר, בן 36, הגיש תביעה בת 50 עמודים לבית המשפט הפדרלי בחודש שעבר בטענה כי טעות כתיב תמימה כביכול הביאה אותו לצפות במאות תמונות פורנוגרפיות "שניצלו את רגישויותיו הביולוגיות כגבר והובילו אותו להתמכרות לא רצויה" שלאחר מכן "הרעילה את חייו" וכאמור הרסה לסוויר את חיי הנישואין.

צילום: אילוסטרציה Ingimage/A.S.A.P

"מערכת היחסים הרומנטית של התובע עם אשתו נהרסה לחלוטין בגלל השימוש במוצריה של אפל", נכתב בתלונה. "התובע החל לחשוק בשילוב בנות יפות יותר וצעירות יותר כאשר קיים יחסי מין עם אשתו שכבר אינה בת 21".

בסופה של התביעה כותב סוויר כי חסימת אתרי הפורנו לא רק שהצילה אותו מהתמכרות לרצונות בלתי רצויים אלא לדעתו הכרחית כדי להקשות על האתרים האלה לפעול בקלות רבה כל כך.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן