Forbes Israel Logo

שוברים את השוק: כך תאכלו בזול במסעדות היקרות בישראל

מסעדות היוקרה בישראל פותחות את שעריהן לכולם. גם אם אתם לא שייכים לאלפיון העליון, תוכלו להנות ממגוון מנות הגורמה שיש למסעדות היקרות בישראל להציע. קבלו את כל הדרכים בהן גם אתם תוכלו להנות מהמסעדות היקרות ביותר בארץ, על פי דירוג פורבס ישראל, מבלי לקרוע את הכיס. יחסית, כמובן.

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

לדירוג המלא – 10 המסעדות היקרות ביותר ישראל

המסעדה: מול ים

המסעדה היקרה ביותר בישראל על פי דירוג פורבס מציעה אפשרות להגיע בשעות הערב ולהנות ממגוון הקינוחים המיוחדים שבתפריט. בעקבות הופעתו של שף המסעדה יורם ניצן בתוכנית הריאליטי מאסטר שף ב-2011, קיבלה מול ים בקשות רבות בנוגע למנת כדור פברז'ה, קינוח ייחודי המורכב מכדור זכוכית סוכר וממולא ביוגורט ופירות יער. מאז החליטו במסעדה לאפשר לאנשים להגיע ולהזמין רק קינוחים וכעת תמורת 70 שקל תוכלו גם אתם להנות מאחד הקינוחים הייחודיים ביותר בישראל. 
חלון הזדמנויות: בימי השבוע בשעות הערב
כמה זה יעלה לכם: 70 שקל לקינוח פברז'ה.

בנוסף תוכלו להנות במול ים מארוחה עסקית הכוללת מנה ראשונה ועיקרית, ממגוון המנות היוקרתיות של המקום. העסקית של מול ים מוגשת גם בסוף השבוע וכוללת בין היתר את המנות לובסטר על הפלנצ'ה וריזוטו פירות ים. 
חלון הזדמנויות: כל השבוע בין השעות 12:30-15:30
כמה זה יעלה לכם: אמצע השבוע – 170 שקל, ימי שבת – 185 שקל
מחיר ארוחה ממוצעת במסעדה: 360 שקל

קלואליס

מסעדת קלואליס מציעה תפריט מיוחד לערבי חמישי בערב בשם "קלואליס בג'ינס". במסגרת האירוע מוותרת מסעדת היוקרה על האווירה המעונבת המאפיינת אותה לטובת עיצוב חופשי יותר הכולל מפות בצבע ג'ינס ומוסיקה קלילה. התפריט של קלואליס בג'ינס מציע מגוון מנות ייחודיות במחירים עממיים. בערבים אלה תוכלו להנות מחלמון ביצה עם צ'יסר פורטו קר, ריזוטו פורל וביצה עלומה ופאייה פירות ים.
חלון הזדמנויות: ימי חמישי בערב, בהזמנת מקום מראש.
כמה זה יעלה לכם: עד 98 שקל
מחיר ארוחה ממוצעת במסעדה: 295 שקל 

מסעדת קלואליס | צילום: יח"צ

בנוסף קיימים במסעדת קלואליס גם תפריטי עסקיות לצהריים ולערב. בתפריט הערב תוכלו להנות מארוחה הכוללת מנה ראשונה ומנה עיקרית ב-149 שקל. יחד עם הארוחה תקבלו גם חצומים תוצרת בית ואת לחם הבית המוגש עם חמאה. 

קורדיליה

מסעדת הדגל של השף ניר צוק ביפו מציעה תפריט עסקיות הכולל מנה ראשונה ומנה עיקרית. בין המנות המוצעות בתפריט העסקי של המסעדה תוכלו למצוא ברזאולה – רצועות סינטה מעושנות, פילה בורי ושייטל על פסטה. את העסקית של קורדיליה תוכלו לקבל באמצע השבוע בשעות הצהריים. 
חלון הזדמנויות: 12:30-16:30
כמה זה יעלה לכם: 130 שקל
מחיר ארוחה ממוצעת במסעדה: 291 שקל

כתית

מסעדת כתית מציעה ארוחה עסקית הכוללת מנה ראשונה ומנה עיקרית. בתפריט העסקי של כתית תמצאו מגוון מנות מהארסנל של השף מאיר אדוני, כגון: ריזוטו בלבן, פילה עגל ים תיכוני ופילה סלמון במעטפת קרמל מלוח. 
חלון הזדמנויות: 12:00- 15:00 או בסוף השבוע עד 14:45
כמה זה יעלה לכם: אמצע השבוע – 139 שקל, סוף השבוע – 145 שקל
מחיר ארוחה ממוצעת במסעדה: 273 שקל

NG

את הארוחה העסקית של מסעדת הבשרים היוקרתית בנווה צדק תוכלו להזמין רק בימי שלישי, בין השעות 12:00 ל-17:00. העסקית של NG כוללת מנה ראשונה, מנה עיקרית ושתיה קלה או שתיה חמה במחיר של העיקרית שתבחרו. 
חלון הזדמנויות: ימי שלישי 12:00-17:00
כמה זה יעלה לכם: מחיר המנה העיקרית 
מחיר ארוחה ממוצעת במסעדה: 239 שקל

מסעדת ארקדיה | צילום: דניאל לילה

ארקדיה

מסעדת היוקרה הירושלמית הותיקה בניצוחו של השף עזרא קדם מציעה תפריט במחירים מיוחדים בימי שישי בצהריים בשם "ארקדיה מאחורי הקלעים". את התפריט המיוחד יצרו השפים הצעירים של המסעדה, תלמידיו של קדם והוא מורכב מפרשנות שלהם על המנות האהובות עליהם במסעדה. 
חלון הזדמנויות: ימי שישי 8:30 – 15:00
כמה זה יעלה לכם: עד 48 שקל למנה
מחיר ארוחה ממוצעת במסעדה: 238 שקל

שגב

במסעדת היוקרה של השף שגב משה בהרצליה פיתוח, תוכלו להנות מתפריט עסקי הכולל מנה ראשונה, מנת ביניים ומנה עיקרית. הארוחה העסקית מוגשת בימים א'-ה' וכן ביום שבת. תפריט העסקיות של שגב כולל בין היתר בייבי ניוקי ובשר סרטנים, חזה ברווז ושומשום וקדרת קוקי סאן ז'אק. 
חלון הזדמנויות: אמצע השבוע 12:00 – 16:00, ימי שבת: 13:00 – 17:00
כמה זה יעלה לכם: אמצע השבוע – 135 שקל, ימי שבת – 155 שקל
מחיר ארוחה ממוצעת: 228 שקל

מסה

מסעדת מסה של השף אביב משה מציעה תפריט עסקי עשיר במחיר של 88 שקל או 108 המוגש בין השעות 12:00-15:30. העסקית של מסה כוללת מנה ראשונה ומנה עיקרית. בין המנות המוצעות בתפריט: חציל על גריל פחמים, קבב דגי ים ומעורב פירות ים ירושלמי (בתוספת של 10 שקל). בנוסף, קיים במסעדה גם תפריט עסקי לימי שבת, המוגש בין השעות 12:00 ל-15:30 במחיר של 129 שקל.
חלון הזדמנויות: א'-ה' ושבת: 12:00-15:30
כמה זה יעלה לכם: אמצע השבוע: 88/108 שקל, ימי שבת: 129 שקל
מחיר ארוחה ממוצעת במסעדה: 225 שקל

מסעדת מרינדו | צילום: סטודיו דרור כץ

מרינדו

מסעדת הבשרים  מרינדו בעין גב מציעה תפריט ארוחות עסקיות הוכללות מנה ראשונה ב-29 שקל ומנות עיקריות במחיר 52 שקל או 75 שקל. העסקיות של מרינדו מוגשות בימים א'-ה' החל מהשעה 12:00 ועד סגירת המסעדה. במסגרת התפריט העסקי תוכלו ממגוון מנות כגון: ספריבס טלה, נתח קצבים וטלה וטליה – מנה המשלבת טיבון עם צלעות. התפריט העסקי משותף גם למסעדת מרינדו בנמל הכשרה.
חלון הזדמנויות: א'-ה' 12:00 עד סגירת המסעדה
כמה זה יעלה לכם: מנה ראשונה – 29 שקל, מנה עיקרית – 52/75 שקל.
מחיר ארוחה ממוצעת במסעדה: 220 שקל

לדירוג המלא – 10 המסעדות היקרות ביותר ישראל

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.