Forbes Israel Logo

שינויים בהנהלת טבע: מנכ"ל אמריקה יסיים את תפקידו

חברת טבע הודיעה היום על מספר שינויים מבניים בהנהלתה, כשהעיקרי ביניהם הוא החלפתו של מנכ"ל השלוחה האמרקאית של החברה. ביל מארת' יסיים את תפקידו באופן מיידי ויפרוש בסוף 2013. מחברת טבע נמסר כי עד פרישתו ישמש מארת' כיועץ בכיר של מנכ"ל ונשיא טבע העולמית ג'רמי לוין. 

בנוסף הודיעה טבע כי אלן אוברמן, שכיהן עד היום כסמנכ"ל בכיר המנהל את הפעילות הגנרית של טבע בצפון אמריקה, ימונה למנכ"ל הפעילות הגנרית של טבע באמריקה כולה. במסגרת שינוי זה, אוברמן יפקח גם על הפעילות הגנרית של החברה באמריקה הלטינית. אוברמן יהיה כפוף ישירות ללוין. 

עוד הודיעה טבע על מינוי מנכ"לית מיוחדת לפיקוח על נושא בריאות האישה. ג'יל דה סימון תהיה מעתה אחראית על כל היבטי הטיפול בבריאות האישה במסגרת טבע העולמית. 

מנכ"ל טבע אמר כי "השינויים הם חלק מתהליך גיבוש צוות ההנהלה שנועד לעצב מחדש את החברה. אלן מביא ניסיון רב שנים בניהול התחום הגנרי וג'יל מביאה ניסיון עשיר ביצירת מותגים בעיקר בתחום הרפואי". 

בנוגע לעזיבתו של מארת' אמר לוין: "אנו מודים לו על תרומתו במהלך השנים לפעילות טבע באמריקה. בזמן כהונתו בתפקיד המנכ"ל חבת טבע חוותה צמיחה משמעותית". 

 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.