Forbes Israel Logo

שכרו החודשי של מנכ"ל כלל ביטוח: 180 אלף שקל

דירקטוריון חברת כלל ביטוח אישר היום את מינויו של איזי כהן למנכ"ל החברה. המנכ"ל המכהן, שי טלמון, ימשיך למלא את תפקידו עד לתום תקופת החפיפה עימו (לכל המאוחר עד 1 בדצמבר 2012).

תקופת העסקתו של כהן על ידי החברה תהיה 5 שנים ובכפוף לאפשרות להאריכה. משכורתו החודשית (ברוטו) תעמוד על 180 אלף שקל כשכהן יהיה זכאי החל מ-2014 גם למענק שנתי. תנאי מקדים לחלוקת הבונוס יהיה עמידת החברה בשיעור של לפחות 70% מיעד הרווח הכולל לשנה הרלבנטית, והתאם להערכת דירקטוריון החברה ביחס לפעילותו, והוא יעמוד על 1% מהרווח הכולל. בכל מקרה לא יעלה המענק על סך של 6.5 מיליון שקל.

בנוסף יהיה כהן זכאי לרכב ולטלפון נייד והחברה תישא במלוא הוצאות החזקתם וכן תגלם באופן מלא את המס בגין שווי השימוש בהם. כמו כן יקבל כהן החזר הוצאות לצורך מילוי תפקידו. החברה גם תאמץ תוכנית על פיה יוקצו לכהן אופציות בכמות ובתנאים שיסוכמו עמו.

במקרה של סיום יחסי עובד-מעביד כתוצאה מפיטורין יהיה זכאי כהן בנוסף לפיצויי הפיטורים המגיעים לו לפיצוי חד פעמי בשווי 50% מהשכר אשר היה אמור להיות משולם לו, בתוספת תנאים סוציאליים ותנאים נלווים. 

בניין כלל ביטוח | צילום: יח"צ

במקרה בו יתפטר מתפקידו בחברה לאחר חלוף 24 חודשי עבודה, יהיה כהן זכאי לפיצוי כספי בסכום השווה לשכר של שישה חודשי עבודה, בתוספת תנאים סוציאליים ותנאים נלווים לשכר.

במקרה בו כהן יתפטר בתוך 12 חודשים ממועד העברת שליטה בחברה ולא יאוחר מ-48 חודשים ממועד תחילת ההעסקה, יהיה כהן זכאי גם כן לפיצוי בגובה שש משכורות בתוספת תנאים סוציאליים ונלווים על פי ההסכם. 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.