Forbes Israel Logo

שרון גל: "סיכול ממוקד ושקרי כזה לא חוויתי מימי"

יום אחרי הודעת העזיבה המפתיעה, ובעקבות הדיווחים על התנהלות לכאורה לא ראויה, הגיב היום מגיש התוכנית "לילה כלכלי" שרון גל לראשונה על התפתחות העניינים. "ביום שני בערב, לפני שידור התוכנית, הודעתי לערוץ 10 על החלטתי לסיים את תפקידי", כתב גל בחשבון הפייסבוק שלו. "הסיבה היחידה למהלך – לא הצלחנו להגיע במשך חודשים ארוכים להסכמה בדבר תנאי העסקתי".

"פתאום אני מגלה מאתמול בערב, שגורמים מסוימים מנסים לקשור את שמי להתנהגות שאינה הולמת. הנה אני מודיע כאן באופן הברור ביותר לכם, קהל הצופים הנאמן של התוכנית וכל מי שיזדמן לזירה הזאת: לא היו דברים מעולם!", כתב.

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

גל ציין כי אין לו מושג על מה מדובר. "בלתי אפשרי להילחם ברוחות רפאים – ואני מקווה שבתוך זמן קצר האמת האחת תצא לאור", ציין. "מדוע זה קורה דווקא עכשיו, רגע אחרי שהשתלבתי בפאנל הפרשנים של התוכנית 'שישי', 10 שנים וחצי מאז שהצטרפתי לערוץ ומעולם לא נאמר עליי דבר מן הסוג הזה, 4 שנים אחרי שהגיתי והתחלתי לשדר את התוכנית 'לילה כלכלי' שאני כל כך אוהב? אני משאיר לכם להגיע לתובנה המתבקשת".

"אם נעשתה בדיקה בענייני בתוך הערוץ לפני חודש ומשהו – מדוע שילבו אותי כפרשן בפאנל של 'שישי' – תוכנית שעלתה לאוויר בשבוע שעבר? (והרי יכולתי להמשיך לשבת שם אילולא התפטרתי). מדוע איש לא נקט מהלך של השעיה או יותר מזה עד שהודעתי על כוונתי לסיים את עבודתי השבוע? הרבה שאלות ללא מענה ברגע הזה. אני יכול להבטיח שבזמן הקרוב אפעל לבירור העניין יחד עם הערוץ ואעשה זאת בשקיפות מלאה וכמובן אעדכן אתכם", סיים גל.

במענה לתגובות הגולשים כתב גם: "הסיטואציה לא פשוטה. סיכול ממוקד ושקרי כזה לא חוויתי מימיי. אני נאחז בידיעה שהאמת לעולם חזקה מכל דבר רפש ושקר".

אתמול הודיע גל במפתיע על עזיבתו את הערוץ, למרות שרק בשבוע שעבר הופיע לראשונה בתוכנית הדגל של הערוץ ביום שישי כפרשן כלכלי. גל היה ממקימי התוכנית לילה כלכלי לפני ארבע שנים, והגיש אותה מאז. עד שימונה לו מחליף קבוע, ישמש דב גילהר כמחליפו.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.