Forbes Israel Logo

תאריך רשמי להשקת מכשיר הגלקסי S4 בישראל: 7 במאי

מפעילת הסלולר הישראלית אורנג' הודיעה לפני זמן קצר על פתיחת ההרשמה למכירה המוקדמת של מכשיר הדגל של סמסונג, ה-Galaxy S4 אשר הוכרז ב-14 למרץ במסגרת אירוע ה-Unpacked שהתקיים בניו יורק.

אורנג' היא מפעילת הסלולר הראשונה בישראל שמציעה בשלב זה רכישה מוקדמת למכשיר הדגל החדש של סמסונג, כאשר במסגרת המכירה יתבקשו הלקוחות למסור את מספר כרטיס האשראי שלהם ולשלם "דמי רצינות" בגובה 100 שקלים שיקוזזו ממחיר המכשיר בעת ההשקה הרשמית של המכשיר בארץ, הצפויה להתרחש ב-7 במאי. מאורנג' נמסר כי הכסף יגבה רק עם חתימת העסקה ומשתמשים יוכלו לדרוש אותו חזרה במידה ויחליטו שלא לרכוש את המכשיר לבסוף.

שנתיים אחריות יצרן ואוזניות בלוטות' בחינם

במסגרת הקמפיין החדש של אורנג', פירסמה החברה כי 200 המשתמשים הראשונים שיירשמו למכירה המוקדמת של המכשיר יקבלו דיבורית בלוטות' מתנה. מאורנג' נמסר כי המכשיר יגיע ללקוחות עם אחריות יצרן של שנתיים, בשנה הראשונה בנקודות השירות של Orange ובשנה השנייה אצל סאני היבואנית, והוא יגיע לבית הלקוח עם משלוח ללא תשלום נוסף.


סמסונג גלקסי S4 | צילום: רויטרס

ומה בנוגע למחיר? אורנג' מסרבת בשלב זה לחשוף פרטים אך מציינת שהוא יפורסם סמוך למועד ההשקה. אם לשפוט על פי השקתו של הדגם הקודם ומחירו בחו"ל, לא צפויות כאן הפתעות חיוביות במיוחד. באמזון ניתן להזמין את המכשיר תמורת 839 דולרים (כ-3,000 ש"ח) וב-Clove הבריטי ניתן להזמין אותו במסגרת מכירה מוקדמת תמורת 483 פאונד, כ-750 דולרים או 2,700 שקלים ללא מיסים.

לא יהיה זול

מחיר מכשיר ה-Galaxy S3 ברשת אורנג' עמד בעת ההשקה על 3,967 שקלים ועומד, נכון להיום על 2,899 שקלים כאשר המתחרה הזולה, רמי לוי משווקת את המכשיר במחיר נמוך יותר העומד על 2,140 שקלים. אנו מעריכים, כי בהתאם למדיניות המחירים של החברה ומחיר המכשיר הגבוה בחו"ל יחד עם עלויות המיסוי הדרוש לייבוא מכשירים סלולריים לארץ, הוא צפוי לעמוד על בין 4,000 ל-4,500 שקלים בעת השקתו.

המתחרים הבולטים של מכשיר ה-Galaxy S4, הם הנקסוס 4 של גוגל ו-LG, שמחירו עומד ברשת רמי לוי על 2,255 שקלים וה-HTC One, שטרם הושק בארץ ומחירו בחו"ל עומד על 425 פאונד, כ-660 דולרים (2,378 שקלים) באתר Clove ו-849 דולרים (3,060 שקלים) באמזון.

לכתבה המקורית באתר ניוזגיק

עוד בניוזגיק:

Google Now הגיע ל-iOS

דרש מפייסבוק 10,000 דולר על הכתובת facebook.co.il – ויידרש לוותר עליה בחינם

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן