חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

ת"א ננעלה באדום: בבילון צנחה ב-6% על אף דוחות טובים

המסחר בבורסה בתל אביב ננעל היום בירידות קלות למרות רוחות אופטימיות שאופפות את שוקי העולם ביממה האחרונה. אסיה ננעלה היום במגמה מעורבת ואילו המסחר בוול סטריט מתקיים כעת במגמה שלילית ובדריכות לקראת פרסום הדוחות של פייסבוק. בגזרה המקומית המשיכו מניות הגז לרכז עניין על רקע הפרסומים על התעניינותה של חברת וודסייד האוסטרלית במניות פרויקט לוויתן.

מדד ת"א 25 ירד ב-1.3%, ת"א 100 נחלש ב-1.4% גם הוא. מדד מניות הבנקים איבד 1.2% מערכו, ואילו מדד מניות הגז והנפט טיפס ב-1.3%.

שותפות פרויקט לוויתן עמדו גם היום במוקד המסחר על רקע הפרסומים על כך שחברת האנרגיה האוסטרלית וודסייד תתמודד גם היא במכרז על רכישת 30% ממניות הפרויקט. וודסייד מצטרפת לחברת טוטאל הצרפתית ולגזפרום הרוסית. 

מניות קבוצת אי.די.בי עמדו גם הן במוקד המסחר על רקע הדיון בבית המשפט על רכישת מעריב על ידי איש העסקים שלמה בן צבי. הבוקר פורסם כי ועד עובדי העיתון חתם על הסכם קיבוצי עם בן צבי לפיו ישופרו תנאי העסקת העובדים ואף יתווספו 50 עובדים חדשים. כעת צפוי בית המשפט המחוזי בתל אביב לאשר את עסקת מכירת העיתון. 

חברת בבילון הודיעה הבוקר כי חתמה על הסכם לשיתוף פעולה בתחום הפרסום המקוון בסלולר עם ענקית האינטרנט גוגל. מניית החברה זינקה אך צנחה מאוחר יותר וזאת על אף פרסום דוחות חיוביים. 

הבוקר הודיעה חברת כלל ביטוח מקבוצת אי.די.בי כי חברת National Indemnity Company, החברה הבת של ברקשייר האתווי בבעלותו של באפט קיבלה אישור לרכישת גארד מהמפקח על הביטוח במדינת פנסילבניה שבארה"ב. במסגרת העסקה ישלם באפט 221 מיליון דולר עבור גארד וישחרר את כלל ביטוח מהלוואה בסך 48 מיליון דולר שלקחה מהתאגיד הבנקאי CUSH.

אמש ננעל המסחר בוול סטריט בעליות שערים, כאשר דוחות חיוביים של חברות טכנולוגיות משכו את המדדים המובילים למעלה.מדד הנאסד"ק הוסיף 0.4% לערכו, הדאו ג'ונס וה-S&P 500 נסגרו סביב רמות הפתיחה.

צילום: רוירטס

מנכ"ל יאהו, מאריסה מאייר, הפתיעה את האנליסטים שחזו לחברה רווח של 25 סנט למנייה, כשדיווחה על רווח נקי של כ-360 מיליון דולר (עלייה של כ-17%) ברבעון השלישי של שנת 2012, או 35 סנט למניה. זאת לעומת 298 מיליון דולר ברבעון השלישי של 2011, או 23 סנט למניה. הכנסות החברה הסתכמו ב-1.09 מיליארד דולר, לעומת צפי להכנסות של 1.08 מיליארד דולר (עלייה של 2%). זאת לעומת 1.07 מיליארד דולר ברבעון השלישי ב-2011.

אסיה ננעלה במגמה מעורבת ובהמתנה להכרזת הבנק היפני המרכזי על הקלה מוניטרית נוספת במטרה להבריא את המשק במדינה. ההכרזה צפויה לצאת בתום פגישת הבנק שתערך ב-30 באוקטובר. 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן