Forbes Israel Logo

תל אביב נעלה בירידות קלות; בארה"ב נפתחה אמש עונת הדוחות

הבורסה בתל אביב נעלה בירידות שערים קלות על רקע הנעילה השלילית אמש בניו יורק וזו המעורבת הבוקר בבורסות אסיה. בוול סטריט המסחר מתנהל בעליות שערים, ובאירופה המגמה מעורבת.

המדדים ת"א 25 ות"א 100 נחלשו בכ-0.2% ומדד התקשורת סביב רמת הפתיחה. מדד הנפט והגז ירד ב-0.1% ומדד הבנקים התחזק לעומת זאת ב-1.2%. מדד הנד"לן הוסיף 0.8% לערכו.

אמש נפתחה עונת הדוחות בארצות הברית עם פרסום הדוחות הכספיים של חברת אלקואה. מרבית החברות המרכזיות והמובילות בעולם צפויות לפרסם בשבועות הקרובים את נתוניהן לרבעון הראשון של השנה, אינדיקטור למצבן של כלכלות ארצות הברית והעולם.

בישראל, ה-OECD פרסם אמש תחזית לפיה בחצי השנה הקרובה כלכלת ישראל תחווה האטה חדה בצמיחה בשיעור של 1.19% לעומת חודש פברואר 2015. נציין כי מבין כל 30 המדינות אותן סקר הארגון זהו הציון הנמוך ביותר לאחר אלו של בריטניה ואירלנד, וכי משמעותו היא כי הצמיחה בישראל צפויה להיות נמוכה מהקצב הנורמלי של המשק.

לאחר שאמש פסל בית המשפט המחוזי בתל אביב לשידור את קמפיין הפרסום של חברת ביטוח ישיר, לשמחת סוכני הביטוח, מניית החברה פתחה את הבוקר עם תחילת ירידה של 0.3% בערכה, אך סיימה את יום המסחר דווקא בעלייה של 1.4%.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.