Forbes Israel Logo

תערוכת הרכב של שנחאי – חדשות משוק הרכב הגדול בעולם

אחד האירועים הגדולים והחשובים ביותר בענף הרכב יצא אתמול לדרך. אוטו שנחאי היא תערוכת הרכב הגדולה ביותר בסין המהווה את שוק הרכב הגדול בעולם. השנה מתקיים האירוע תחת הכותרת "חדשנות לעולם טוב יותר" ובמסגרתו יציגו החברות הגדולות ביותר בענף את הטכנולוגיות החדשניות שלהן בדגש על חיסכון באנרגיה ושמירה על איכות הסביבה. 

חברת פורד האמריקאית המשתתפת בתערוכה, עומדת להשיק 15 דגמים חדשים של מכוניות, זאת במטרה להגיע לקהלי יעד חדשים. גם ג'נרל מוטורס לוקחת חלק באירוע בשנחאי. החברה צפויה להציג בתערוכה לא פחות מ-53 מוצרים חדשים, ביניהם מספר מכוניות קונספט שאמורות "להדהים" את המבקרים" לטענת נציגיה. 

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

גם יצרנית הרכב היפנית טויוטה תופיע התערוכה השנה. החברה שנפגעה קשות מהמתיחות הפוליטית בין יפן לסין השנה שנוצרה בשל הויכוח על השליטה במספר איים במזרח הים הסיני, תנסה לשקם את מעמדה בשוק עם מספר מוצרים חדשים שתציג. 

דגמי טויוטה המוצגים באוטו שנחאי 2013 | צילום: רויטרס

שוק הרכב הסיני צמח בשנה האחרונה ב-4%, אולם עדיין מדובר בקצב צמיחה איטי יותר מאשר בשנים שקדמו למשבר הכלכלי האחרון. לאחרונה פורסם כי התמ"ג בסין מצח ב-2012 ב-7.7%. אמנם מדובר בשיעור צמיחה נמוך מתחזיות האנליסטים, אך כלכלת סין עדיין מתאוששת בקצב המהיר ביותר מכל הכלכלות הגדולות בעולם. 

תערוכת אוטו שנחאי מתקיימת השנה לראשונה במתחם האקספו הגדול בעיר שנפתח בתחילת השנה. בתערוכה ישתתפו למעלה מ-2,000 חברות מובילות בענף הרכב העולמי. האירוע יימשך עד ה-29 באפריל. 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן