Forbes Israel Logo

תשכחו מהאייפל: "קן האהבה" של פרנסואה הולנד הפך לאטרקציה הלוהטת של פריז

פריז נחשבת כבר עשרות שנים לאחד מבירות התיירות העולמיות. מגדל אייפל המפורסם, מוזיאון הלובר, קתדרלת נוטרדאם ועוד עשרות אתרים תיירותיים יפהפיים מושכים אלפי תיירים בכל יום, אשר משתאים מיופי האתרים, עומדים שעות בתור, וכמובן – מצלמים. אך בימים האחרונים אטרקציה תיירותית חדשה תפסה את מקומם של כל האתרים הוותיקים האלו. לא מדובר במוזיאון חדש, בפסל גרנדיוזי או כנסייה מעוצבת – אלא בדירה הקטנה בה, על פי הדיווחים, נהג נשיא צרפת פרנסואה הולנד להיפגש עם פילגשו השחקנית ז'ולי גאיה.

הדירה שוכנת ברחוב Rue de Cirque, לא הרחק ממשכן הנשיא בארמון אלייזה הידוע. הדירה הייתה המקום אחריו עקבו צלמי הפפרצי של מגזין הרכילות Closer אשר חשפו את הפרשה, ושם, על פי הדיווחים, נערכו "מפגשי האהבה" בינו לבין השחקנית הצעירה ממנו ב-18 שנים. הדירה, אשר זכתה בכלי התקשורת בצרפת לכינוי "קן האהבה של הנשיא", מרכזת בימים אלו עניין ציבורי רחב, ואלפי תיירים – צרפתים וזרים – מגיעים לחזית הבניין מדי יום.

זו אינה הפעם הראשונה בה שמו של הולנד משתרבב לפרשיה מסוג זה. בעבר כבר הושמעו ספקולציות רבות אודות משולש אהבה אשר כלל אותו, את זוגתו לשעבר ואם ארבעת ילדיו, ואת זוגתו הנוכחית, העיתונאית ואלרי טרירויילר. אך הפרשה הזו סבוכה בהרבה מהקודמת, שכן צלמי המגזין הצליחו לצלם תמונות של נשיא המעצמה בהיכנסו לדירה המיסתורית. בנוסף, ייתכן כי הפרשה מסועפת אף יותר. על פי דיווח במגזין הבריטי "הדיילי מייל", גאיה בת ה-41 נמצאת בחודש הרביעי להריונה.

"עובר תקופה קשה". הולנד | צילום: רויטרס

ואם כל זאת לא מספיק, דיווחים אחרונים מספרים כי הדירה מקושרת לאנשי המאפיה הקורסיקאית בפריז. נראה כי המאבטחים אשר ליוו אותו לדירה כשלו ולא זיהו את הקשר לגורמי הפשע, ממש כפי שכשלו ולא זיהו את צלמי המגזין אשר עקבו אחריהם וצילמו את הנשיא ממרפסת סמוכה לאל כל מפריע.

לפני מספר ימים ערך הולנד מסיבת עיתונאים, בה הודה כי הוא "עובר תקופה קשה למדי בחייו האישיים". כתוצאה מכך, הבניין בו ממוקם "קן האהבה" של הולנד הפך בין לילה לאחד האתרים המתויירים ביותר בפריז. אלפי המקומיים והתיירים אשר מתגודדים מדי יום בחזית הבניין ומצלמים את הדירה הביאו גם את בעלי הדירה לפנות למשטרה מספר פעמים עקב הרעש וההמולה אשר נוצרה והטרידה את דיירי הבניין.

אין ספק כי מדובר בפרשה מביכה למדי עבור הנשיא הצרפתי, ומעניין יהיה לראות האם יצליח לשמר את כוחו הפוליטי לאחר המכה שספג. בעל הדירה, מצידו, מקווה כי ההמונים יפסיקו לצבוע על שער הבניין, ויחזרו לרחבת מגדל אייפל וגדות הסיין.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.