Forbes Israel Logo

״ההשראה לניחוח החדש הגיעה בין היתר מהחיבור המיוחד בין מוזיקה לבושם״

ג׳וני דפ. מוביל את הקמפיין של דיור שמחבר בין מוזיקה לבושם. צילום: Dior
Sauvage Elixir, הניחוח החדש לגברים של בית האופנה הצרפתי דיור, חושף תווים מסתוריים ונדירים ומחבר בין ריח לצליל. ״הוא נאמן לתווי הניחוח הפראיים, ויצירתו משלבת בין מדע לאומנות״, אומר הבשם, פרנסואה דה מאשי

״מה המרכיבים הסודיים של הניחוח הזה? או שבעצם תגיד לי מה המתכון״. זה היה משפט הפתיחה בפגישה הראשונה בין השחקן ההוליוודי ג׳וני דפ לבין פרנסואה דה מאשי הבשם של בית האופנה דיור. דה מאשי מיהר להשיב: ״אין כאן שום מרכיב סודי. מה שסודי הוא אופן השימוש במרכיבים והמינונים שלהם״. דפ, שחקן ורוק סטאר, משמש כפרזנטור של סדרת בשמי Sauvage בשנים האחרונות. הוא הגיע לפריז כדי להפגש עם דה מאשי ולדבר איתו, בשיחה אינטימית ונדירה, על תהליך היצירה של הבושם, על ההשראה, המרכיבים – וגם איך נוצר החיבור בין מוזיקה לבושם.

בהשראת הרוקנרול, הניחוח החדש לגברים של דיור, Dior Sauvage Elixir, יכה בכם בעוצמה עם תווים מעורבים של לבנדר, אשכולית ותבלינים. אמן הבשמים דה מאשי, שיצר את הבושם, ראה את תווי הניחוח מתאחדים בניגון אנרגטי.

צורת האומנות והמדע לפיתוח ניחוח דורשת רמת ניסויים הדומה לאלתור שיר. "אתה צריך לחפש ולשחק כדי למצוא שילוב טוב שיחיה בהרמוניה", מסביר דה מאשי, "זה דורש אומנות וידע ולעתים רחוקות זה קורה במקרה״.

אבל ברגע שיש לך את תווי המפתח – בשיר או בניחוח – תוכל לבחור אילו מהם להעצים. עבור Elixir, לבנדר הוא לב הניחוח. דה מאשי עבד בשיתוף פעולה הדוק עם פיליפ סוגואל, מזקק צרפתי מוכר, כדי להשיג את תמצית הלבנדר הייחודית לדיור.

"הלבנדר אנגוסטיפוליה שלנו מגיע ממסיף הברוני באזור דרום פרובנס הצרפתי", אומר סוגואל. "אנו מזקקים לבנדר וצמחים ארומטיים אחרים הגדלים בחלק הייחודי הזה בפרובאנס, והופכים אותם לחומרי גלם. בלו פרובנס היא חברה ששומרת בכוונה על גודל צנוע על מנת לשמור על הדרישות שלנו לאיכות הגבוהה ביותר. לשם כך, אני עובד יחד עם יצרנים מקומיים, שנבחרו על פי טיב הקציר שלהם ועל מחויבותם לפיתוח גידולים אורגניים מאושרים".

מנקודת מוצא זו הביא דה מאשי תווים עציים, טריים ומתובלים נוספים להשלמת הלבנדר וליצירת אפקט עמוק, מסתורי ומשכר. הניחוח, שעטוף בבקבוק המעודן יותר של ניחוחות Sauvage של דיור, בגוון כחול חצות מפתה, מציע תערובת עוצמתית מעוררת חושים.

Sauvage Elixir. הניחוח החדש של בית האופנה דיור. צילום: Dior
Sauvage Elixir. הניחוח החדש לגברים של בית האופנה דיור. צילום: Dior

556 ש"ח ל-60 מ"ל, בבוטיקים של דיור בקניון TLV ובממילא ירושלים, בסניפים נבחרים של רשתות הפארם ובאתר Dior IL

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.