20 אלף מנויים נטשו את חברת סלקום הרבעון; הרווח הנקי עלה ב-18%

חברת סלקום פירסמה היום דוחותיה הכספיים לרבעון השני של 2014. על פי הדוחות רשמה החברה גידול של 18% ברווח הנקי לעומת הרבעון המקביל אשתקד. הרווח הנקי עומד של סך של 79 מיליון שקל. מדובר בירידה של 30% ברווח הנקי לעומת הרבעון הקודם השנה. 

ההכנסות של החברה ברבעון השני ירדו ב-6.3% ביחס לרבעון המקביל בשנה שעברה והסתכמו ב-1.16 מיליארד שקל. עוד עולה מן הדיווח כי סלקום איבדה הרבעון כ-20 אלף מנויים. דריקטוריון החברה החליט כי לא יחולק דיבידנד הרבעון, זאת לאור התחרות המוגברת בשוק הסלולר והירידה בהכנסות החברה. 

ניר שטרן | צילום: סיון פרג

סלקום הקימה תוכנית פרישה מרצון לעובדים במסגרתה פרשו כבר כ-380 עובדים. התוכנית עלתה לחברה, עלות חד-פעמית של 39 מיליון שקל. אך סלקום צופה כי החיסכון בהוצאות השכר יבוא לידי ביטוי כבר ברבעון השלישי השנה.

ניר שטרן, מנכ"ל סלקום התייחס לתוצאות הרבעון: ""החברה ממשיכה להציג תוצאות טובות שבאות לידי ביטוי בשמירה על EBITDA דומה לרבעון הקודם בניטרול השפעות חד פעמיות. רבעון זה מאופיין גם במיקוד בהגדלת מכירת ציוד קצה, לרבות טאבלטים, והחברה מציגה גידול של 15.8% בהכנסות ציוד קצה בהשוואה לרבעון הקודם".

שטרן הוסיף "אנו נמצאים בעיצומן של הכנות נרחבות לקראת השקת שירותי הטלוויזיה על גבי האינטרנט, כך שיהוו חלופה אטרקטיבית לשירותי הטלוויזיה המסורתיים בכבלים או בלוויין. החברה התקשרה בהסכמים לרכש ציוד, תוכן ושירותים נלווים ונערכת בגזרות השירות, המכירות והתפעול לקראת השקה זו".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן