חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

44. הילה רהב

הילה רהב היא ההפך הכמעט גמור של בעלה: אישה גבוהה, רזה ושקטה, וההוכחה לכך שכדי לנהל אימפריית יחסי ציבור יש צורך באחד רני רהב, גבר מוחצן, שפניו מוכרים בכל בית וזוכה לחיקויים בתוכניות הומוריסטיות, ולאחת הילה רהב, שמנהלת את העולם הרחק מהמצלמות, בעקביות, ביסודיות, באלגנטיות ועם המון יופי.

רהב, 48, מנכ"לית משותפת ברהב תקשורת, החלה את דרכה בחברה כמתלמדת. היא אחראית, באופן רשמי, על טיפול בלקוחות מתחומי הלייף סטייל, העיצוב והביוטי, כמו גם על פרויקטים מיוחדים, אך בפועל היא חולשת על המשרדים במגדל המוזיאון ביד רמה, מנהלת חלק נכבד מהתיקים והתקציבים, מרעננת את אוסף האמנות עוצר הנשימה ועוזרת לכל מי שבא לבקש משהו, מקטן ועד גדול. 

רבות מהחלטות הצריכה של כולנו מתבצעות, ישירות או בעקיפין, בעקבות פעילותה. מבחינתה, בכל הנוגע ליכולת ההשפעה שלנו, אין הבדל בין גברים לנשים. "כל אחד חייב לתרום את חלקו לחברה, למען האנושות והכלכלה", היא אומרת בשיחה עם פורבס.


רהב | צילום: יח"צ

בשנה האחרונה ניהלה את יחסי הציבור של שבוע האופנה גינדי תל אביב, שהיה גדול ומרשים מהניסיון הראשוני שנעשה בשנה שעברה ומשך את תשומת לבה של התקשורת, בישראל ובעולם. מעבר לחובבי אופנה ולמעצבים, הגיעו לכאן גם לא מעט אנשים שבאו לעשות עסקים. "היה מרגש ועוצמתי להיות חלק מהפרויקט הזה", אומרת רהב. "עולם האופנה הישראלי שופע במעצבים מוכשרים עם יכולות אדירות. זה היה פרויקט מסדר גודל שלא היה קיים בישראל, ונתן פוש לתעשיית האופנה הישראלית, נסך חיוך רחב על פני המעצבים ותושבי תל אביב. בחו"ל הוא שיפר את מעמדה וחוזקה של תל אביב שנחשבת בשנים האחרונות כאחת הערים התוססות בעולם מבחינה תרבותית, קולינרית ואופנתית".

במקביל, עסוקים בני הזוג רהב בעשייה התנדבותית מרשימה, כמו התערוכה השנתית לאמנות ישראלית שמקיים בנק הפועלים למען הוועד למלחמה באיידס. במסגרת הירתמותה למען ילדי "וראייטי", פנתה השנה רהב לחברים וידידים בבקשה להעניק תרומה בסך 6,000 שקל המאפשרת לתמוך במשך שנה בפעילויות ספציפיות של ילד/ה עם צרכים מיוחדים. "לשמחתי הרבה, ולמרות המצב הקשה במשק, נעניתי בחיוב מעשרות חברים", היא מציינת בשמחה.

עד פסח הבא:

נשמח אם רהב תשתמש בכישוריה כדי לזלוג בהדרגה מעולם היח"צ אל עולמות תוכן קצת יותר ערכיים, אולי כמנכ"לית עמותה חברתית גדולה.

  • לשבוע האופנה האחרון בת״א הגיעו כ־30 אלף איש.
  • משק בית בישראל מוציא 435 שקל בחודש על הלבשה והנעלה ו־574 על ריהוט וציוד לבית, 215 שקלים על שירותי ומוצרי קוסמטיקה, 59 שקל על תרומות וחברויות בארגונים.

לדירוג המלא – הנשים החזקות ביותר בישראל 2013

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן