חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

45. בר רפאלי

אובססיה לאומית. הרבה לפני עידן האינטרנט נהנו הישראלים להציץ לחייהם של היפים והיפות, אך קשה להאמין שתופעה בסדר הגודל של בר רפאלי הייתה אפשרית בעולם ההוא, נעדר הפוסטים והטוקבקים. 142 אלף איש עוקבים אחרי רפאלי בפייסבוק, 440 אלף בטוויטר ו־485 אלף באינסטגרם. לפי נתוני גוגל, חיפשו ב־2012 את המונח בר רפאלי (בעברית) 60,500 איש בחודש – יותר מכמות החיפושים אחר יאיר לפיד, בנימין נתניהו ונפתלי בנט, ביחד.

חתום בנשיקה. 2012 הייתה מוצלחת מאוד עבור רפאלי. היא נבחרה כאישה הסקסית בעולם על ידי מגזין מקסים, חזרה לדגמן בגיליון בגדי הים של ספורטס אילוסטרייטד והמשיכה לעטר שערי מגזינים בינלאומיים. כדי לגוון, כיכבה בהצגת הילדים "סינדרלה" בחנוכה ולקחה חלק במספר מיזמים, בהם אפליקציה לתשלום בסמארטפון ומיזם הלבשה תחתונה בשיתוף עם דודי בלסר. גם 2013 החלה עבורה ברגל ימין, עם הפרסומת המדוברת ביותר ששודרה בערב הסופרבול בארה"ב – הנשיקה הארוכה עם המגה גיק ג'סי היימן שתיחרת בתודעה הקולקטיבית עוד הרבה זמן.

לדירוג המלא – הנשים החזקות ביותר בישראל 2013

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

ישראלית בעלייה. רפאלי, 27, לא הצליחה להתברג השנה ברשימת הדוגמניות הבינלאומיות המרוויחות ביותר של פורבס, אך המגמה עשויה להשתנות בדירוג הקרוב. ב־2011 העריך פורבס ישראל את הכנסותיה השנתיות בכ־5 מיליון שקל, נתון שצפוי לגדול השנה, בעיקר בשל הפרסומת ההיא. 


רפאלי | צילום: רויטרס

אמוציות. הסיבה בגללה נבחרה רפאלי לאחת הנשים החזקות בישראל היא לא רק הפופולריות שלה, אלא בעיקר הפופולריות של העיסוק בה. יותר משרפאלי משפיעה על הישראלים כדוגמנית, היא רלוונטית כתופעה שבאמצעותה אפשר לבחון את הישראליות עצמה. בעיצומו של מבצע "עמוד ענן" בעזה, צייצה רפאלי בטוויטר כי היא "מתפללת לביטחונם של האזרחים בשני הצדדים". הציוץ הפך למקהלה סוערת ברשתות החברתיות שסחטה אלפי תגובות משתלחות ותומכות גם יחד, גם מצד עיתונאים וסלבריטאים. חודש לאחר מכן, העלתה לטוויטר תמונה בה היא מחופשת לסנטה קלאוס, ועוררה את זעמם של הטוקבקיסטים, שהאשימו אותה בכך ששכחה את זהותה היהודית. בשני המקרים רפאלי לא נשארה חייבת, עמדה מאחורי האמירות והגיבה לביקורות בסרקזם. 

האופן שבו מצליחה רפאלי להיות בו בזמן בקונצנזוס ובשוליים (התחמקות משירות צבאי באמצעות נישואים פיקטיביים, למשל) נוגע בעצבים החשופים ביותר של ישראל 2013 – היחסים עם הצבא, הדת, הפלסטינים – ומוציא מהישראלים את הטוב וגם את הרע ביותר, אבל בעיקר לא משאיר אותנו אדישים.

עד פסח הבא:

עם מידה נאה של הומור עצמי וגישת "לא אכפת לי" שהיא מציגה בזמן האחרון, אפשר לקוות כי דוגמנית הבית של ישראל תתחיל לנצל את הכוח שיש לה, מעצם העובדה שכל המצלמות מכוונות אליה, כדי להמשיך להעלות לסדר היום נושאים מהותיים הקרובים ללבה. הגיע הזמן לעלות כיתה.

  • במשדר הסופרבול צפו 108 מיליון איש בארה"ב והוא נחשב למשדר ה־3 הנצפה ביותר בהיסטוריה של המדינה.
  • נכון להיום יש לפרסומת באינטרנט יותר מ־10 מיליון צפיות.
  • אתר The Richest מעריך את שוויה של רפאלי בכ־20 מיליון דולר.

 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן