חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo

6. אסתי גינזבורג

מאז הופעתה הראשונה בפרסומת לתנובה בגיל שמונה, הדוגמנית התל אביבית בת ה־21 הספיקה להופיע בקמפיינים בינלאומיים, לככב במגזיני אופנה בעולם וגם לשרת בצה"ל. מגזין ווג באיטליה בחר באסתי גינזבורג כדוגמנית הישראלית המצליחה ביותר בשנת 2011, בזמן שמגזין הגברים BroBible האמריקני דירג אותה בחמישייה הפותחת של רשימת דוגמניות ההלבשה התחתונה הבלונדיניות הסקסיות ביותר.

בין הקמפיינים הבולטים בהם כיכבה בישראל בשנה החולפת: קמפיין לחברת הקוסמטיקה אפריל ולחברת התכשיטים מילר. אמנם רק שני קמפיינים גדולים, אך רווחיים דיים כדי לדרג את גינזבורג במקום החמישי בעשירייה הרווחית של השנה. בתוך כך, הקמפיינים משתייכים לתחום הטיפוח והתכשיטים ולרוב רווחיים יותר מאשר קמפיינים לחברות אופנה. כמו כן, הקמפיין לרשת מילר כלל שלטי חוצות בנתיבי איילון, לצד שימושים רבים גם בעבור רשת אפריל.

גינזבורג שוקדת גם על אלבום בכורה, ובתחילת השנה שחררה לרדיו את הסינגל הראשון מתוכו, "דקות של אור", לאחר שהדואט "נשימה" אותו הקליטה עם חן אהרוני כבש את מצעדי 2010.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן