חברת התעופה בריטיש איירווייס, אשר החלה כבר לצייד את דיילי הטיסות שלה במכשירי iPad משוכללים על מנת לשפר את השירות האיכותי לנוסעים, החליטה לשדרג את ההיצע המקיף ללקוחותיה – ולצייד את הדיילים גם באפליקציית תיירות מיוחדת, לטובת הנוסעים המתלבטים כיצד לבלות ביעד שאליו הם טסים. 2,000 דיילים החלו בימים אלה להעניק לנוסעים בטיסות בריטיש איירווייס מידע תיירותי וטיפים ללא תשלום, ליעדים אטרקטיביים שונים בכל רחבי העולם, וביניהם: לונדון, ניו-יורק, יוהנסבורג, מומבאי וסאו פאולו.
|
דיילים מחלקים טיפים: האפליקציה החדשה של בריטיש איירוויז
- פורבס ישראל
הרשמה לניוזלטר
באותו נושא
שח ומט לשושלת אסד – ושח גם לציר השיעי-איראני
ד"ר דינה ליסננסקי, Contributor
מה עובדים רוצים: המעסיקים הגלובליים הטובים בישראל בשנת 2024
רייצ'ל רבקין פיצ'מן ואיתי זהוראי