הסטארט-אפ הישראלי Avo שפיתח פלטפורמה המאגדת דיירי בנייני דירות ועובדי חברות לרשת צרכנית, הודיעה על השלמת סבב גיוס של 45 מיליון דולר. מדובר בסבב B של החברה שהובל על ידי קרן ההון סיכון וההשקעות הבינלאומית Insight Partners, לצד משקיעים קיימים בחברה לקבות הפניקס, JLL Spark, Perkins, IBI Tech Fund, Kleiner,F2 Capital.
סבב הגיוס הראשון בסך 40 מיליון דולר הושלם לפני מספר חודשים. כעת סך הגיוסים עומד על מעל 80 מיליון דולר, תוך פחות משנה. הגיוס הנוכחי נועד לתמוך בהתרחבות הגלובלית של החברה באמצעות גיוס עובדים לרבות כ-300 עובדים נוספים בישראל, האצת המחקר בתחום ה-AI ועוד וכן פיתוח טכנולוגי בתחומים שונים.
מקדמים כלכלה שיתופית
Avo פעילה כיום במספר ערים בישראל וארה"ב, בעיקר בניו-יורק ובשיקגו. הפלטפורמה המקוונת של החברה מבוססת על רעיונות הכלכלה השיתופית ויצירת רשת צרכנית אחת עבור מאגרי לקוחות. איגוד הלקוחות יוצר כוח קנייה גדול ומרוכז שמאפשר ללקוחות להזמין מוצרים בעלויות נמוכות משמעותית, תוך זמן קצר, ללא דמי משלוח וללא מינימום הזמנה.
החנות הדיגיטלית כוללת מגוון של מוצרים כמו מוצרי יסוד, מזון, מוצרי תינוקות, פארמה, מוצרי טכנולוגיה ועוד. בין משתמשי האפליקציה ניתן למצוא חברות גדולות במשק כמו Playtika, Ironsource, פייסבוק, מיקרוסופט ועוד. האפליקציה מיועדת כאמור גם לדיירי בניינים ברחבי ישראל וארה"ב, עובדי מוסדות אקדמיים ועובדי בתי חולים.
דקל ולצר, מייסד שותך ומנכ"ל Avo מסר כי "בשנה האחרונה חווינו דרישה גוברת לפלטפורמה בעקבות שינוי בצרכנים ובמעבר לקניות אונליין. הגיוס הנוכחי בהובלת קרן ההשקעות Insight Partners מהווה אבן דרך עבורנו. בכוונתו להרחיב את מאמצי ההתרחבות ולגייס עובדים נוספים".
מנכ"ל קרן ההון סיכון Insight Partners, ג'ף הורינג שהוביל את סבב הגיוס הנוכחי בירך: "אנו מתרגשים מהחזון של Avo לשנות את עולם המשלוחים. החברה מספקת פתרון מחדשני לייצר מעורבות עם דיירים ועובדים".