חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
Forbes Israel Logo
מייסדי TORQ, אלדד לבני, ליאוניד בלקינד ועופר סמדרי | צילום: גיא חמוי
מייסדי TORQ, אלדד לבני, ליאוניד בלקינד ועופר סמדרי | צילום: גיא חמוי

בשיא המלחמה: סטארט-אפ הסייבר Torq מכריז על גיוס של 70 מיליון דולר וגידול של 200% בהכנסות

חברת אבטחת הסייבר, שנבחרה בעבר לרשימת הסטארטאפים המבטיחים של פורבס ישראל, משלימה בכך גיוסים של קרוב ל-200 מיליון דולר מאז ההקמה - יותר ממחציתם בשנה האחרונה

השבוע פרסמה הרשות לחדשנות את ׳דו״ח מצב ההייטק׳ השנתי, ממנו עולה כי הסקטור הטכנולוגי הישראלי ממשיך להפגין חסינות מרשימה, בעיקר בבחינת גיוסי ההון של חברות הטכנולוגיה אשר מציגות יציבות גם לאחר שנה של מלחמה. דוגמה ספציפית למגמה עליה כותבת הרשות לחדשנות אפשר למצוא בהודעה שמוציאה היום (ג׳) חברת הסייבר הישראלית Torq – המכריזה על סבב גיוס מרשים בהיקף של עשרות מיליוני דולרים אשר מביא את סך הגיוסים של החברה השנה ליותר מ-100 מיליון דולר.

כאמור, חברת אבטחת הסייבר, שפיתחה פלטפורמה מבוססת AI להתמודדות עם איומי סייבר, מודיעה על סגירת סבב גיוס נוסף – הפעם בהיקף של 70 מיליון דולר. את סבב הגיוס (C) הובילה קרן ההון סיכון הגלובלית Evolution Equity Partners ובו השתתפו גם הקרנות Bessemer Venture Partners, Notable Capital Greenfield Partners ו-Strait Capital – כמו גם מספר משקיעי אנג׳ל נוספים, ביניהם אסף רפפורט, מנכ״ל ומייסד WIZ,  נדיר יזרעאל ויבגני דיברוב, מייסדי Armis, תומר שוורץ, ממייסדי חברת הסייבר DAZZ וגילי רענן מייסד קרן ההון סיכון CyberStarts.

בכך משלים סטארט אפ הסייבר הישראלי גיוסים בהיקף של 112 מיליון דולר מתחילת 2024 ושל כ-192 מיליון דולר מאז ההקמה. מוקדם יותר השנה, בינואר האחרון, הודיעה Torq על הרחבת סבב הגיוס הקודם במהלכו גייסה 42 מיליון דולר כאשר קודם לכן חתמה על גיוסים בהיקף של כ-80 מיליון דולר, ממשקיעים דוגמת הקרנות Evolution , Bessemer  ו- Greenfield אשר השתתפו גם בסבבים המאוחרים יותר.

Torq, הוקמה בשנת 2020 על ידי עופר סמדרי (CEO), לאוניד בלקינד (CTO) ואלדד לבני (CINO) במטרה ״לשנות את חוקי המשחק״ בכל הנוגע להתמודדות עם איומי אבטחת מידע – זאת על ידי בניית אוטומציה ללא קוד, אשר תשמש צוותי אבטחה ותפעול. בסטארט אפ הסייבר פיתחו כלי אינטואיטיבי ליצירת אוטומציות, הכולל אינטגרציות בלתי מוגבלות ותבניות מובנות, המאפשר לצוותי אבטחה לבנות פתרונות מורכבים בממשק חזותי פשוט ובפרק זמן קצר של דקות ספורות. כך, לטענת החברה, יכולים צוותי האבטחה להשתמש בפלטפורמה על מנת להגיב במהירות לאיומי סייבר, לייעל תהליכי ניהול סיכונים וליצור אוטומציות למשימות אבטחה ידניות הגוזלות זמן יקר עבור ארגונים.

פלטפורמת ה-AI שפותחה בסטראט אפ הישראלי מקשרת למעשה את כל תשתיות האבטחה בארגון ומאפשרת זיהוי וטיפול מיידי באירועי סייבר, לצד אוטומציה של תהליכים מורכבים בקנה מידה גדול – זאת במטרה להתמודד עם העומס המשמעותי על צוותי האבטחה שנגרם כתוצאה מהתפשטות האיומים הקיברנטיים והמורכבות של תשתיות ענן מרובות.

לדברי החברה בזכות הטעמת הטכנולוגיה שלהם, חברות גדולות ומגוונות מתחומי הפיננסים, הטכנולוגיה, מוצרי הצריכה, האופנה והאירוח – מצליחות כיום לנהל מערכי אבטחה יעילים ומדויקים יותר, תוך הגברת ההגנה ושיפור הביצועים של צוותי אבטחת המידע שלהן.

מנכ״ל-מייסד TORQ, עופר סמדרי ומנכ״ל-מייסד Armis, יבגני דיברוב, באירוע ׳היוניקורנס הישראלים הבאים׳ של פורבס ישראל | צילום: ינאי אלפסי

לפני כשנתיים וחצי נבחר סטארט אפ הסייבר לרשימת ״היוניקורנס הישראלים הבאים״ של מגזין פורבס ישראל. עד אותה נקודה בציר הזמן, החברה הצעירה שהוקמה רק שנתיים קודם לכן גייסה כ-80 מיליון דולר והעסיקה כ-90 עובדים. מאז הכפילה Torq את היקף הגיוסים ואת מצבת העובדים שלה אשר עומדת נכון להיום על כ-180 איש בישראל וארה"ב, כאשר על פי תחזיות החברה עד 2025 היא צפויה לגייס עוד כ-130 עובדים – בעיקר אנשי מוצר ופיתוח בישראל ואנשי מכירות בחו״ל.

במקביל להודעת הגיוס הכריזה חברת אבטחת הסייבר על צמיחה בהיקף ההכנסות ״ביותר מפי שלושה, זו השנה השניה ברציפות״. ״החברה מעריכה כי בסוף שנת 2026 תגיע להכנסה שנתית צפויה (ARR) של 100 מיליון דולר״, כאשר לדבריה המוזמנים בקופה יועדו לתמיכה בהמשך הצמיחה המואצת – לגיוס עובדים למחקר ופיתוח, למכירות ולהקצאת משאבים נוספים לפיתוחי Gen AI מתקדמים.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן