Lillet, מהמותגים המזוהים ביותר עם מהפכת השפריץ העולמית, חושף את הבקבוק החדש שלו בעיצוב עדכני ואלגנטי. העיצוב החדש משמר את המורשת של המותג, שנולד לפני 150 שנים בעיירה פודנסאק שבדרום מערב צרפת, ומעניק לה פרשנות עכשווית.
המותג מציע משקה בעל אחוז אלכוהול נמוך ותכולת קלוריות מופחתת, ומהווה מענה מושלם לצרכן המודע שלא מתפשר על איכות חומר הגלם.
המותג שבר שיא מכירות ברחבי העולם, וגם בישראל, כשבעשור האחרון רשם גידול של פי 7 בערך המכירות ופי 8.6 בנפח המכירות (צריכה כמותית). גם בשוק הישראלי ניכרת מגמת עלייה עקבית, עם צמיחה שנתית ממוצעת של 12% בערך המכירות ו־13% בנפח המכירות, מה שממצב את Lillet כאחד השחקנים הבולטים והאהובים בקטגוריית האפריטיף הצומחת. על פי תחזיות, עד שנת 2027, מעל מחצית מהצרכנים צפויים לנסות שפריץ כלשהו – נתון שמתכתב עם מגמות עולמיות של חיפוש אחר משקאות נמוכים יותר באחוז האלכוהול, מופחתי קלוריות ולא פחות חשוב מכך – משקאות צבעוניים שמצטלמים נהדר לרשתות החברתיות.