Forbes Israel Logo

מעיצוב לוגו לייעוץ משפטי דיגיטלי: אלו היישומים שמסייעים לבעלי העסקים לחסוך

כך תוכלו לחסוך בהקמת עסק חדש | צילום: Shutterstock
בעלי עסקים צעירים - כך תחסכו בעלויות | צילום: Shutterstock
בתקופת הקורונה נולדו 4.4 מיליון עסקים חדשים בארה"ב לבדה, החל מחברות ביתיות קטנות ועד לסטארט-אפים מבטיחים. כך בעלי העסקים הצעירים יכולים לחסוך בעלויות

Contributors

כמעט כל טור דעה בשנתיים האחרונות נפתח במילים ״בזמן משבר הקורונה״ – אבל הפעם מדובר בפתיחה רלוונטית. בזמן המגפה נולדו 4.4 מיליון עסקים חדשים בארה"ב לבדה (עליה של כ-29% מהשנה הקודמת), החל מעסקים ביתיים קטנים ועד לסטארט-אפים מבטיחים. בצל התחרות החדשה, מה ייעשה מי שפתח לאחרונה עסק קטן למכירת עציצים? כיצד ישווק את עצמו? איך יישא בעלויות המיתוג? האם ישכיר את שירותיו של עורך הדין? כדי לענות על השאלות האלו, אספתי את השירותים שיוכלו לסייע לעסקים בתחילת דרכם.

Tailor Brands – האתר שידאג למיתוג מושלם מא' עד ת' באמצעות מערכת למידת מכונה. האתר לומד את ההעדפות הוויזואליות שלכם כבעלי העסק, מקבל מכם מידע על הצורך שהעסק ממלא ומציע אין ספור לוגואים ייחודים לבחירה, עיצובים שונים של המיתוג שישמשו אתכם לצרכים שונים, החל מכרטיס ביקור ועד לעט ממותג. האתר אף מציע סיוע בעיצוב האתר הראשוני הכולל גם דומיין משלכם ובכך למעשה מצמצם את הצורך בהעסקה של מקצועני עיצוב וגרפיקה ומקצר את תהליך העיצוב כולו.

בלי גרפיקאים או מעצבי אתרים. כך תחסכו עבור העסק החדש | צילום: Shutterstock
בלי גרפיקאים או מעצבי אתרים. כך תחסכו עבור העסק החדש | צילום: Shutterstock

Allseated – אירועי חברה ונטוורקינג עברו מזמן למעמד קבע בתוכנת זום, אבל זה לא אומר שהכנס או האירוע הווירטואלי שלכם צריך להיות ברמה פחותה מאירוע שהייתם מפיקים באופן פיזי. חברת אול-סיטד יצרה ממשק שעוזר לבעלי עסקים לתכנן כנסים ווירטואליים עם כל הפיצ'רים המעניינים, המלהיבים והמיוחדים שיעניקו ערך מוסף לאירוע המקוון הבא, מבלי שתצטרכו להתאמץ.

כך תארגנו כנס וירטואלי שלא ייפול ברמתו מכנס רגיל | צילום: Shutterstock
כך תארגנו כנס וירטואלי שלא ייפול ברמתו מכנס רגיל | צילום: Shutterstock

Hibob – מנהל משאבי אנוש הוא אחד התפקידים הבולטים בכל חברה, אבל לעסקים מתחילים לא תמיד יש את המשאבים להשקיע בתחום. בדיוק בשל הסיבה הזו נוצר אתר Hibob, שיוצר באופן ווירטואלי את כל מה שמנהל משאבי אנוש עושה, החל מגיוס עובדים, קבלת פנים חמה לעובדים החדשים, יצירת תחושת קהילה ושייכות בקרב העובדים על ידי אלגוריתם שמחפש תחומי עניין משותפים ובעיקר מעקב אחר העבודה במטרה לשפר תוצאות ולעודד תחושת פיתוח והתקדמות אישית עבור כל עובד ועובד.  

Asana – כאשר פותחים עסק חדש, ניהול משימות באופן יעיל ומעקב אחרי ביצוען זה דבר חשוב. מערכת ניהול המשימות החינמית של אסאנה מסייעת לבעלי העסקים לעקוב אחר המשימות של כלל העובדים בחברה, לדאוג לחלוקת לוחותה זמנים, לבנות פרויקטים גדולים ולחבר את כל הפלטפורמות בהם עושים שימוש בחברה כדי לעשות סדר בבלגן.

צוותי מכירות | צילום: Shutterstock
ניהול פרויקטים בצורה יעילה יותר יסייע לכל עסק מתחיל | צילום: Shutterstock

BambooHR – אחד מכאבי הראש הגדולים ביותר בכל עסק הוא תחום חישובי שכר והתשלומים לעובדים. מערכות אוטומציה של תלושי שכר מצליחות להוות פתרון יעיל ולהסיר דאגה אחת לפחות עבור מנהלים מתחילים. מערכת BambooHR עורכת את ספירת שעות העבודה, יוצרת דוחות עובדים, מתאימה את תלוש המשכורת לתנאים המוגדרים מראש ואף מבצעת את תשלום המשכורת באופן ישיר לעובד.

Juro – מערכת אוטומציה המיועדת לכתיבה וניהול של חוזים משפטיים. כך, במקום לבקש ייעוץ משפטי על כל חוזה שהעסק זקוק לו, המערכת מעניקה אין ספור תבניות מוגדרות מראש של חוזים, ומכילה כמעט כל סוג חוזה שתצטרכו. התוכנה מאפשרת ביצוע של תיקונים ועריכות, יצירת דוחות וחתימה דיגטלית עבור שני הצדדים.

למידה כתהליך מתמשך לאורך החיים | צילום: Shutterstock
כך תייעלו את תהליך העבודה ותצמצמו את אי הסדר | צילום: Shutterstock

לסיכום, כדי לפתוח עסק חדש יש צורך בסכום התחלתי של לפחות 100,000 שקלים. חלק מהסכום כולל השקעה כספית ראשונית של העסק בסך לפחות 20,000 שקלים, הוצאות שיווק ופרסום בסך כ-3,000 שקלים לחודש לפחות, לצד הבטחת הכנסה מינימלית עבור בעל העסק ועובדים נוספים לתקופה של לפחות חצי שנה עד שניתן לראות הכנסה משמעותית, כמו גם סכום כסף המיועד למצבי חירום.

שימוש בתוכנות יעילות כדי לנהל אלמנטים משפטיים, כלכליים וכאלו הקשורים בניהול הצוות והמשאבים יכול להקל מאד על חייהם של בעלי עסקים טריים וגם לחסוך משמעותית בעלויות על ידי חסכון בכוח אדם כמו מגייסים, צוותים משפטיים, מעצבים גרפיים, מעצבי אתרים ועוד.


רגב גור הוא בוגר רשימת Forbes 30Under30, ומכהן כמנכ"ל והבעלים של חברת השיווק והפיתוח העסקי נרטיב בניו יורק, פירמה העוסקת במשפיעני רשת בארצות הברית ומנהלת קמפיינים ברחבי העולם.

ה-Contributors של פורבס ישראל הם כותבים עצמאיים שנבחרו על ידי מערכת פורבס, מומחים בתחומם, המספקים פרשנות וסקירת תופעות עכשוויות בתחום התמחותם. התוכן הוא מטעמם ובאחריותם והוא אינו תוכן ממומן.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.