עסקים

המסחר בבורסה בתל אביב ננעל במגמה חיובית

היום האחרון לשבוע המסחר בבורסה בתל אביב ננעל המגמה חיובית, זאת לאחר שבתחילת היום דווקא המשיכו המדדים את ירידות השערים שנרשמו אתמול. בשעה זו גם

סיום שנה שלילית: מדד חודש דצמבר ירד ב-0.1%

מדד המחירים לצרכן ירד בחודש דצמבר ב-0.1%, כך עולה מנתוני הלמ"ס. בסיכום שנתי ירד המדד ב-1% והשלים שנתיים רצופות של דפלציה, לאחר שגם המדד המחירים לשנת 2014

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים?
הרשמו לרשימת הדיוור שלנו

המדוברות ביותר

כתבות נוספות

המגזין

המגזין העסקי המוביל בעולם