Forbes Israel Logo
רן רבנזפט, ממייסדי אפסגון | צילום: ניר סלקמן
רן רבנזפט, ממייסדי אפסגון: "המטרה היא להיות חברה של מיליארד דולר" | צילום: ניר סלקמן

אפסגון הישראלית נמכרה לסיסקו עבור כחצי מיליארד דולר

הסטארט-אפ שנוסד על ידי ניצן שפירא ורן רבנזפט, בוגר רשימת Forbes 30Under30, נמכר לענקית הטכנולוגיה. מה סיפר המייסד בראיון שהעניק לפורבס עם כניסתו לדירוג?
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב facebook

חברת אפסגון הישראלית, שהוקמה על ידי ניצן שפירא ורן רבנזפט, בוגר רשימת Forbes 30Under30, נמכרה לענקית הטכנולוגיה סיסקו תמורת כחצי מיליארד דולר.

החברה שפיתחה פתרון לניטור תקלו באפליקציות מבוססות ענן גייסה עד כה כ-26 מיליון דולר בשני סבבים, מהקרנות DTCP, USVP, StageOne, Lightspeed Venture Partners ועוד.

הסטארט-אפ המבטיח מעסיק כיום כ-60 עובדם, מתוכם 35 במטה החברה בישראל והיתר במשרדים בניו-יורק. לאפסגון מאות לקוחות, ביניהם לקוחות בעלי שמות גדולים כמו ענקית הרכב טויטה, ענקית הטכנולוגיה אדובי, Via וחברת דלויט.

“אפסגון היא האולר השוויצרי של המפתח המודרני” | לוגו החברה

כאמור, החברה הוקמה בשנת 2018 על ידי שפירא ורבנזפט, יוצאי יחידות טכנולוגיות של חיל המודיעין. בראיון שהעניק רבנזפט עם כניסתו לדירוג היוקרתי של פורבס ישראל, סיפר כי “אפסגון היא האולר השוויצרי של המפתח המודרני. אנחנו שותלים את המוצר שלנו בקוד של אפליקציות בענן ובאמצעות הצלבות וניתוח נתונים רבים אנחנו מצליחים לנטר שהכל תקים באפליקציה ולתחקר את התקלות שמתרחשות בהן”.

בנוסף הגדיר רבנזפט את המטרות להמשך ואמר: “המטרה שלנו די ברורה – אנחנו רוצים להיות חברה ששווה מיליארד דולר. היה חשוב לנו ללכת עם קרנות מאד חזקות ולשים איזשהו דגל שאנחנו בונים חברה גדולה של מאות אנשים. אולי יום אחד גם נצלצל בפעמון בנאסד”ק”.

שיתוף
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב facebook

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא