Forbes Israel Logo
מייסדי Fabric: "נרגשים מהדרך הצפויה לנו" | צילום; Fabric
מייסדי Fabric: "נרגשים מהדרך הצפויה לנו" | צילום; Fabric

מימשה את ההבטחה: חברת Fabric הישראלית הפכה ליוניקורן

הסטארט-אפ שנבחר לרשימת היוניקורנס הבאים ודירוג הסטארט-אפים הישראלים המבטיחים ביותר בניו יורק של פורבס ישראל - השלים סבב גיוס נוסף בסך 200 מיליון דולר. מנכ"ל החברה: "זו נקודת ציון משמעותית, היכולות שלנו ממקמות אותנו במרכז תחום ה-ECommerce"
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב facebook

סטארט-אפ מבטיח נוסף מממש את ההבטחה הגדולה: שש שנים לאחר שהוקם, הסטארט-אפ הישראלי Fabric שנבחר לרשימת היוניקורנס הבאים של פורבס מימש את ההבטחה והפך ליוניקורן עם השלמת סבב גיוס נוסף בסך 200 מיליון דולר.

מדובר בסבב גיוס C של החברה, שעוסקת בהקמת מתקנים רובוטיים לליקוט הזמנות וניהול מחסנים חכם לקמעונאים. את סבב ההשקעה הנוכחי הובילה Temasek, קרן ההשקעות של ממשלת סינגפור, לצד משתתפים נוספים כמו Union Tech Ventures, Harel Finance, Union Tech Ventures ועוד.

בשנים האחרונות הקימה החברה מתקנים לליקוט הזמנות מקוונות המבוססים על חומרה ותוכנה אותה פיתחה החברה במיוחד עבור קמעונאים. כיום החברה כבר פועלת בחברת FreshDirect האמריקאית, ענקית הקניות Walmart ו-Instacart. בישראל, הפתרון של החברה מיושם ברשת סופר פארם ורמי לוי.

מאז הקמתה, החברה ביססה את עצמה כמובילה תבחומה והטכנולוגיה שלה תוכננה ועוצבה במיוחד כדי לתת מענה לצרכים תפעוליים של עולמות ה-eCommerce.

לקראת צמיחה מסיבית

החברה הוקמה בשנת 2015 על ידי אורי אברהם, אייל גורן, שי כהן ואלרם גורן שמכהן כיום כמנכ"ל, וגייסה עד היום 336 מיליון דולר. בחברה עובדים נכון להיום כ-300 עובדים במשרדים בניו יורק, אטלנטה ובישראל.

הגיוס הנוכחי יתמוך בהרחבת פעילות החברה בשווקים נוספים וכן הרחבת מאגר הלקוחות שלה במדינות בהן היא כבר פעילה. כמו כן, החברה צפויה לצאת לגיוס מסיבי בצוותי הפיתוח, המסחר והתפעול בישראל ובארה"ב.

הרובוט המלקט של חברת Fabric | צילום: Fabric
הרובוט המלקט של חברת Fabric | צילום: Fabric

"היכולת שלנו לאפשר לקמעונאים לעמוד בציפיות הגוברות של הצרכנים לחוויית קנייה מהירה ואיכותית במודל רווחי ממקמת את Fabric מרכז הסערה העולמית בתחום ה-ECommerce", מסביר אלרם גורן, מנכ"ל ומייסד שותף בחברה.

"זו נקודת ציון משמעותית עבורנו ועבור התעשייה כולה. מבחינתנו זה היום הראשון של החברה, ואנחנו מאד מתרגשים מהדרך שעוד צפויה לנו", הוסיף.

כאמור, ביוני האחרון נבחרה Fabric בפרויקט מיוחד של פורבס ישראל לרשימת היוניקורנס הישראלים הבאים. כ-55 קרנות הון סיכון, המובילות בישראל, השתתפו בתהליך הבחירה הארוך אשר בסופו נבחרו לרשימה הסופית 15 חברות בלבד – המובילות והמבטיחות ביותר בעלות הסיכויים הגבוהים ביותר להפוך לחברות בעלות שווי של למעלה ממיליארד דולר. בספטמבר 2019 נבחרה Fabric תחת שמה הקודם, Commonsense Robotics, לרשימת הסטארט-אפים הישראלים המבטיחים ביותר בניו יורק של פורבס ישראל.

שיתוף
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב facebook

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא