Forbes Israel Logo
גסטי הוקמה על ידי האחים קובי ועמיעד סוטו, שנבחרו לרשימת הצעירים המבטיחים של פורבס ב-2018 | צילום: גסטי
גסטי הוקמה על ידי האחים קובי ועמיעד סוטו, שנבחרו לרשימת הצעירים המבטיחים של פורבס ב-2018 | צילום: גסטי

גסטי מתרחבת: פלטפורמת ניהול הנכסים הישראלית רוכשת שלוש חברות בינלאומיות

Guesty, שהוקמה על ידי בוגרי Forbes Under 30 - האחים עמיעד וקובי סוטו, הכריזה על הרכישה המרשימה של החברות לניהול נכסי אירוח, זמן קצר לאחר שהשלימה גיוס הון בסך 170 מיליון דולר

גסטי, פלטפורמת ניהול הנכסים לשכירות לטווח קצר ולתעשיית האירוח, הכריזה היום על רכישת החברות Kigo הספרדית,  HiRUM האוסטרלית ו- YieldPlanet שמרכזה באירופה, שלושתן פלטפורמות שמשרתות מנהלי נכסים ברחבי העולם.

צוותי החברות הנרכשות ישתלבו בגסטי שתרחיב את פעילותה הגלובלית, הן בתחום הפיתוח והן במכירות ושירות הלקוחות. ההכרזה מגיעה זמן קצר לאחר שגסטי השלימה גיוס הון בסך 170 מיליון דולר שנועדו להאצת הרחבת שירותי החברה לסוגי נכסים נוספים והרחבה גיאוגרפית. החברות מצטרפות לרכישות קודמות של גסטי, בניהן MyVR ו- YourPorter ששולבו בתוך הפלטפורמה של החברה.

"גסטי, קיגו, היירום ויילד פלאנט רואות באיחוד הכוחות את הדרך הנכונה לקידום תעשיית האירוח העולמית, שמפוצלת כיום בין שחקנים רבים," אומר עמיעד סוטו, מייסד משותף ומנכ"ל גסטי. "המשך קידום הטכנולוגיה והשירותים לניהול נכסים, מצריך משאבים משמעותיים והשקעה פיננסית שניתן להשיג רק על ידי שילוב הצוותים הטובים ביותר בתעשייה ושחקנים אזוריים תחת ישות אחת. הרכישות יאפשרו לנו להרחיב את הפעילות בשווקים נוספים, לרבות באוסטרליה, שנמצאים כעת בפריחה והשתקמות מלאה לאחר הקורונה, תוך מיקסום היתרונות של כל אחת מהחברות ושילובן ביחד."

פלטפורמת גסטי מאפשרת למנהלי נכסים לטווח קצר לרכז במקום אחד את כל הפעילות הכרוכה בניהול ותפעול נכסים לאירוח. לרבות שיווק באמצעות אתרים שונים, ביניהם Airbnb, Vrbo, Booking.com, Tripadvisor, Expedia ,Agoda ורבים נוספים. זאת בנוסף להפעלת אתר עצמאי של משכיר הנכסים, ניהול המידע הפיננסי חשבונאי, ניהול ערוצי תקשורת ומשימות תפעול וניקיון, ניהול סיכונים ועוד.

ורד רביב שורץ, ה-COO של גסטי, והמייסד-שותף, עמיעד סוטו | צילום: גסטי

גסטי הוקמה בסוף 2013 על ידי האחים קובי ועמיעד סוטו, שנבחרו לרשימת הצעירים המבטיחים של פורבס ב-2018, ופועלת בעשרות מדינות. מאז תחילת הקורונה גסטי הכפילה את גודלה ומעסיקה כיום מעל 600 עובדים ב-15 משרדים גלובליים, בהם צוות הפיתוח הגדול ביותר בתעשייה. גסטי השלימה בחודש שעבר סבב גיוס של 170 מיליון דולר וצפויה להגיע לקצב הכנסות של מעל 100 מיליון דולר בשנה הקרובה. החברה נמצאת כעת בשלבי התרחבות וקליטת 50 עובדים חדשים בישראל ובעולם. זאת בעקבות הזינוק בתיירות לאחר הקורונה, שמאיץ בעלי הנכסים להצטרף לפלטפורמה של גסטי כדי להתמודד עם כמויות ההזמנות הגדולות, תוך שמירה על איכות השירות והחוויה של לקוחותיהם.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.