Forbes Israel Logo
טייסון. "מעולם לא הרגשתי בריא כל כך" | צילום: Shutterstock

מזירת האגרוף לרשתות הפארם: מייק טייסון פתח חברה חדשה ומפתיעה

מתאגרף העבר החל לשווק מגוון מוצרי קנאביס ממותגים ברחבי ארה"ב; גורמים בענף סבורים שההזדהות עם אורח חייו של טייסון תגרום ללקוחות לצרוך את המותג החדש

הקנאביס מילא תפקיד משמעותי בחייו של מייק טייסון. עכשיו, המתאגרף והאייקון התרבותי האגדי נכנס מחדש לתחום הקנאביס עם חברה חדשה שתציע ברחבי ארה"ב מוצרי גראס הממותגים בדמותו של טייסון.

"מעולם לא הרגשתי בריא כל כך", אומר טייסון, כשהוא מייחס לקנאביס שיפורים משמעותיים ברווחתו הנפשית והפיזית, ומציין בגאווה שמעולם לא הייתה תקופה, כמו זאת, שהוא לוקח כל כך מעט כדורים.

אלוף המשקל הכבד צבר מוניטין בזכות אהבתו לצמח, והוא אומר שהחברה החדשה שלו תביא מגוון אפשרויות לצרכנים שיש להם הערכה לכושר ההמצאה שלו – ולטעם שלו בקנאביס.

השינויים החיוביים בחייו של טייסון, שנבעו מהקנאביס ומחומרים פסיכדליים, באו לידי ביטוי בשלל המאמצים המקצועיים שלו, כולל השקת Tyson Ranch ב-2018, חוות קנאביס בשטח 40 דונם בקליפורניה. בשנת 2019 התחיל להפיץ את הפודקאסט שלו, Hotboxin' with Mike Tyson, שם הוא מראיין ספורטאים, סלבריטאים וקומיקאים תוך שהוא מדבר על המוצרים האהובים עליו. יש לו כיום למעלה מ-40 מיליון האזנות.

החברה החדשה, Tyson 2.0, תהיה עליית מדרגה ממותג הקנאביס הראשון של מייק, ומציעה מגוון רחב יותר של מוצרים, מפרחים, ועד תרכיזים, מאכלים, משקאות מבוססי קנאביס. הוא ישמש כמנהל המותג הראשי של החברה (וכנראה, בודק המוצרים הראשי שלה).

לא רק קנאביס

מוקדם יותר החודש, טייסון סיפר על התפקיד החשוב לא פחות שמילאו החומרים הפסיכדליים בחייו, במיוחד בחמש השנים האחרונות, ועזרו לו להביא קץ לשנים של שימוש בסמים ושל הסתבכות ממושכת עם החוק.

"ניסיתי את 5-MeO-DMT, סם פסיכדלי המכונה מולקולת הרוח, וכל חיי השתנו", אומר טייסון. "ירדתי 100 קילו. התחלתי להילחם באנשים שוב, בגיל 55. הכל התחיל להשתנות מנקודת מבט עסקית, מנקודת מבט בריאותית ומנקודת מבט אידיאולוגית עד לבהירות החשיבה שלי. לא ידעתי שאני יכול להרגיש כל כך טוב בגיל 55".

טייסון גם הכריז לאחרונה על תפקידו החדש כיועץ ומשקיע ב-Wesana Health, חברת ביוטכנולוגיה שעובדת על פיתוח טיפול בטראומות באמצעות פסילוסיבין. צ'אד ברונשטיין, מייסד משותף ויו"ר Wesana Health, ראה פוטנציאל בהקמת חברה נוספת שתעורר לחיים את אהבתו של טייסון לקנאביס במותג המוצע ביותר מאשר רק בקומץ מדינות.

"פרספקטיבה חדשה"

כדי להביא את המוצרים לשוק, Tyson 2.0 משתפת פעולה עם Columbia Care Inc., אחד היצרנים והמפיצים הגדולים בארה"ב של קנאביס, אשר ימכור את קו המוצרים דרך החנויות שלו וברמת הסיטונאית לקמעונאים אחרים.

"הכרתי את מייק כיזם ומשקיע, והיה לי ברור שהקשר שלו עם קנאביס הוא מרכיב קריטי בחייו שלו. ראינו הזדמנות ליצור את Tyson 2.0 ולפתח מותגים ומוצרים ברמה הלאומית", אומר ברונשטיין, שמציין שעם Columbia Care Inc. כשותפה, ליותר אמריקאים תהיה גישה להצעות של טייסון.

עד כה גייסה Tyson 2.0 7 מיליון דולר.

הקים בעבר חוות קנאביס בשטח 40 דונם בקליפורניה | צילום: Shutterstock

המתאגרף האגדי אומר שחברות כמו Wesana ו-Tyson 2.0 עוזרות ליצור "פרספקטיבה חדשה" סביב קנאביס וחומרים פסיכדליים, והוא בטוח ששתיהן "כאן כדי להישאר".

"מייק מוציא נוסטלגיה באנשים, והוא תומך בזה כבר הרבה זמן", אומר ברונשטיין. "אני חושב שכשאנשים רואים את טייסון 2.0, הם ירצו לצרוך אותו בגלל ההזדהות עם המתאגרף".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.