Search
Close this search box.
Forbes Israel Logo
דולי פרטון נבחרה על ידי פורבס ב-2021 לרשימת הנשים העשירות בארה"ב ותרוויח מהעסקה 350 מיליון דולר | צילום: Shutterstock
דולי פרטון נבחרה על ידי פורבס ב-2021 לרשימת הנשים העשירות בארה"ב ותרוויח מהעסקה 350 מיליון דולר | צילום: Shutterstock

ספוטיפיי משיקה את Bookcast: פודקאסט ספרי אודיו בהשתתפות דולי פרטון

ענקית הסטרימינג חונכת את סדרת הפודקסטים, הכוללת חלקים נבחרים מ-Run Rose, Run, ספר האודיו של כוכבת הקאנטרי דולי פרטון והסופר ג'יימס פטרסון – ניצחון עבור פלטפורמת המוזיקה לאחר המשבר התקשורתי סביב הפודקאסט של ג'ו רוגן

ספוטיפיי השיקה את הפיצ'ר החדש – שילוב של פודקאסט וספר אודיו – לראשונה ביום רביעי, והחלק הראשון בסדרה יהיה רומן אודיו שחיברו יחד דולי פרטון וג'יימס פטרסון. בנוסף לספר, ניתן יהיה להאזין לפסקול המקורי של כוכבת ​​הקאנטרי האמריקאית.

צעד זה נחשב לניצחון עבור פלטפורמת המוזיקה, המקווה להתנער מהשערורייה התקשורתית האחרונה סביב הפודקאסט השנוי במחלוקת של ג'ו רוגן.

שני הפרקים הראשונים בסדרת האודיו, המשלבים אלמנטים מספרם של פרטון ופטרסון עם פס הקול של הזמרת, הושקו רביעי האחרון, ו-10 פרקים נוספים צפויים להגיע בהמשך, לפי ספוטיפיי.

דולי תשחרר את המוזיקה ל-Run, Rose, Run שנחשב לפסקול הראשון לרומן, לפי ספוטיפיי – ב-4 במרץ. הספר עצמו צפוי להתפרסם ב-7 במרץ, יחד עם ששת הפרקים הנותרים של הפודקאסט.

דולי פרטון הצהירה שהיא "יכולה לתרום בצורה הטובה ביותר על ידי היצמדות לאהבה הראשונה שלי, המוזיקה", ופטרסון הוסיף שהוא אסיר תודה על "ההזדמנות להביא למאזינים חוויה חדשה של הספר והאלבום".

כל 12 הפרקים יהיו זמינים בחינם ובלעדית באפליקציית ספוטיפיי. דולי, שנבחרה על ידי פורבס ב-2021 לרשימת הנשים העשירות בארה"ב, תרוויח מהעסקה 350 מיליון דולר, על פי הערכות פורבס.

ספוטיפיי הסתבכה בינואר האחרון לאחר שניל יאנג דרש להסיר את המוזיקה שלו מהפלטפורמה במחאה על הפצת מידע מזויף המושמע בפודקאסט הפופולרי של ג'ו רוגן, המשודר בלעדית בספוטיפיי, חוויית ג'ו רוגן.

מוזיקאים אחרים הלכו בעקבותיו של יאנג וביקשו להסיר את המוזיקה שלהם, כולל דייב קרוסבי, סטיבן סילס וג'וני מיטשל. רוגן התייחס למחלוקת והתנצל על כמה מההערות שלו בתוכנית בתחילת החודש.

בתגובה למחאה, ספוטיפיי הסירה יותר מ-110 פרקים מהפודקאסט של רוגן והוסיפה אזהרות תוכן לפרקים הנוגעים בנושא המגפה. לפי הדיווחים, ספוטיפיי שילמה לפחות 200 מיליון דולר כדי להביא את ג'ו רוגן מיוטיוב ב-2020, והוא היום אחד הפודקאסטים הפופולריים ביותר בתולדותיה.

שנה שעברה, ספוטיפיי רכשה את Findaway, חברת הפצת ספרי אודיו, וסימנה את התרחבותה של ענקית הסטרימינג לחוויות אודיו אחרות מלבד מוזיקה.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן