Forbes Israel Logo
טיקטוק - אילוסטרציה. צילום: Shutterstock
טיקטוק - אילוסטרציה. צילום: Shutterstock

55 מיליון דולר בשנה אחת: הכירו את כוכבי הטיקטוק המרוויחים ביותר

כוכבי הרשת החברתית מתפרנסים לא רק מתוכן שיווקי וחסויות. דירוג מיוחד של פורבס עוקב אחר הכנסותיהם של כוכבי הטיקטוק המרוויחים בעולם – ובודק איך מינפו את ההצלחה על המסך הקטן לעיסוקים אחרים ומשתלמים לא פחות

במהלך השנה האחרונה עלו הרווחים של כוכבי ה-TikTok הגדולים ביותר, בין השאר בזכות המאמצים שלהם להרחיב את תהילתם מעבר לפלטפורמה שהפכה אותם לראשונה לסלבריטאים. זה בהחלט המקרה של האחיות בראש רשימת המרוויחים הגדולים ביותר מהטיקטוק, צ'רלי ודיקסי ד'אמליו. את האחיות הללו משווים לא פעם לאחיות קרדשיאן, ויש להן עכשיו סדרת Hulu משלהן – The D'Amelio Show. פרק הבכורה של הסדרה הועלה בספטמבר ועונה נוספת עלתה כעבור חודשיים. ואז, בדצמבר, הופיעה דיקסי לצד אד שירן והאחים ג'ונאס. לשתי האחיות יש מותג רווחי, Social Tourist, מיזם משותף עם ענקית ההלבשה האמריקנית Hollister שנמכר בכ-500 חנויות של הקמעונאי. כל זה עזר להעלות את הרווחים שלהן לסכום כולל של 27.5 מיליון דולר, לעומת פחות מ-7 מיליון דולר בשנה קודם לכן.

בינתיים, אדיסון ריי כיכבה בסרט של נטפליקס וחתמה על הסכם להשתתפות בסרטים נוספים של השירות. ג'וש ריצ'ארדס גם הופיע בסרט של נטפליקס והקים חברת הפקות משלו.

בסך הכל, כוכבי הטיקטוק המרוויחים ביותר גרפו לכיסם ביחד 55.5 מיליון דולר בשנת 2021, עלייה של 200% מהפעם האחרונה שספרנו את תלושי המשכורת שלהם, בשנת 2020. הם עדיין מרוויחים את רוב כספם – בדרך כלל 30% עד 50% – מתוכן ממומן, שבו תאגיד משלם עבור פוסט המפרסם את הסחורה שלו בחשבון המדיה החברתית של הכוכב. מכיוון שטיקטוק גדלה ליותר ממיליארד משתמשים ברחבי העולם, עסקים כמו אמזון, לואי ויטון ומקדונלד'ס קנו מודעות כאלה. כוכבי הרשת החברתית יכולים לגבות עד חצי מיליון דולר עבור פוסט יחיד, אם כי לרוב מרוויחים בממוצע בין 100 אלף ל-250 אלף דולר לפוסט, יותר מכפול מהתעריפים שפורסמו ברשימה הקודמת שלנו.

כוכבי הטיקטוק מבינים את הקהל שהמפרסמים האלה רוצים להגיע אליו מכיוון שהם עצמם בערך באותו גיל. כל המשתתפים בדירוג הם מתחת לגיל 25.

1. צ'רלי ד'אמליו

17.5 מיליון דולר
133 מיליון עוקבים

לצ'רלי יש את מספר העוקבים הגדול ביותר באפליקציה (133 מיליון מנויים לסרטונים שלה) וכמה תחומי עניין עסקיים. היא קיבלה את היסודות – חסויות פרסום מ-Morphe cosmetics ואחד חדש יותר עם Dunkin' Donuts – ואחר כך הרבה יותר. בתחילת 2021, השיקה רשת האופנה האמריקנית Hollister את המיזם המשותף שלה עם צ'רלי ואחותה דיקסי, קו ההלבשה Social Tourist. נראה שבני נוער אוהבים את הדברים. פראן הורוביץ, מנכ"ל חברת האם של Hollister, הצביע על Social Tourist כתורם מרכזי לגידול של כמעט 10% במכירות של הרשת עד ספטמבר 2021.

יחד עם סדרה ב-Hulu, צ'רלי ודיקסי הופיעו לראשונה עם סדרה משלהן בפלטפורמת הסדרות של Snap בנובמבר. "צ'רלי נגד דיקסי" כוללת 10 מיני פרקים. בכל אחד מהם מתחרה הזוג על משהו – אפייה באחד, משחקי לוח באחר – והן ממשיכות לחיות אפילו את הרגעים הפשוטים יותר של החיים מול מצלמה.

2. דיקסי ד'אמליו

10 מיליון דולר
57 מיליון עוקבים

בעבר ניסתה דיקסי, האחות הגדולה, ליצור קריירה כזמרת פופ. ב-2021 היא הוציאה שני שירים, "Psycho", שהגיע למקום ה-25 במצעד הפופ האמריקאי של בילבורד, ו-"F—kBoy". בחג המולד, דיקסי יצאה לסיבוב הופעות, והגיעה לבמות בדאלאס, בוסטון ושיקגו.

דיקסי, האחות הגדולה למשפחת ד'אמליו. יצרה קריירה כזמרת פופ | צילום: shutterstock

מהבית היא נתנה למעריצים שלה גישה לא רק לחיי המשפחה שלה אלא גם לחיי האהבה שלה, מטיחה בטוויוטר שלה חילופי דברים בינה לבין החבר שלה נואה בק, עוד כוכב טיקטוק בעל פרופיל גבוה, שנראה שהוא עומד להפוך שותף נוסף לחסות.

3. אדיסון ריי

8.5 מיליון דולר
86 מיליון עוקבים

הדבר הבולט ביותר בקריירה של ריי בשנה האחרונה היה הזמן שלה בנטפליקס. היה לה תפקיד ראשי ב-"He's All That". בסרט, מגלמת ריי תלמידת תיכון עם פרופיל מדיה חברתית הולך וגדל, שמתקרבת לבחור חנון לקראת הנשף. כאשר הסרט הופיע באוגוסט, הוא דורג לזמן קצר במקום הראשון בנטפליקס ב-78 מדינות. חודש לאחר מכן, נטפליקס הודיעה על הסכם חדש עם ריי לכמה סרטים נוספים, אך לא חשפה פרטים נוספים.

הרחק מהוליווד, לריי יש חסות משתלמת עם אמריקן איגל, מתחרה מובילה של Hollister, החברה שתומכת באחיות ד'אמליו. ויש לה את קו Item Beauty שלה – מיזם משותף עם סטארט-אפ האיפור Madeby Collective – שמוכר את המסקרה Lash Snack שלה ומוצרים אחרים בחנויות כמו Sephora.

4. בלה פוארץ'

5 מיליון דולר
87 מיליון עוקבים

תוך קצת יותר משנה מעמדה של פוארץ' זינק, והיא כעת האדם השלישי עם החשבון הכי נעקב בטיקטוק (87 מיליון אנשים רשומים לחשבון שלה). ההתחלה שלה הגיעה באוגוסט 2020 כשהיא פרסמה סרטון מטופש עם פס קול של "M to B", שיר של ראפר בריטי; זה הפך לסרטון הטיקטוק הנצפה ביותר בשנת 2020.

פוארץ'. פרסמה את סרטון הטיקטוק הנצפה ביותר בשנת 2020 | צילום: shutterstock

פוארץ' נולדה בפיליפינים ולאחר מכן גדלה בטקסס. היא נהנתה להופיע ולשיר בילדותה, אבל הוריה לא רצו שהיא תעסוק בשואו ביזנס. אז אחרי התיכון שירתה פוארץ' בצי האמריקני כמכונאית מסוקים.

נותני החסות אוהבים אותה, ובשנה האחרונה היא פרסמה פרסומות עבור גוגל, פראדה וטינדר. במאי הוציאה פוארץ' את הסינגל הראשון שלה, "Build a Bitch" – שהגיע למקום ה-56 במצעד הפופ של בילבורד – ומסמן את מה שהיא מקווה כשלב הבא שלה כמוזיקאית.

4. ג'וש ריצ'ארדס

5 מיליון דולר
26 מיליון עוקבים

למותגים לא אכפת מהתעלולים שממלאים את פיד הטיקטוק של ריצ'ארדס: הוא קיבל עסקאות חסות מאמזון, CashApp ואחרות. ריצ'ארדס יישם בשמחה את הילת איש המסיבות הזו על שאר התחום המסחרי שלו. יש את משקאות האנרגיה Ani שלו, שנמכרים כעת ברשתות גדולות כמו Walmart, וחברת ההון סיכון,Animal Capital, שהוא ייסד בשותפות.

5. כריס קולינס

4.75 מיליון דולר
42 מיליון עוקבים

כמו פוארץ', גם קולינס היא דוגמה לכמה מהר מישהו יכול לצבור תהילה וכסף מטיקטוק. לפני המגפה, קולינס החזיקה מספרה בוונקובר. כשהקורונה הפכה את העבודה לבלתי אפשרית לזמן מה, היא הורידה את טיקטוק – בעיקר בהצעת אחיה – ומאז הרכיבה משהו הדומה לתוכנית קומדיית מערכונים מתמשכת. היא מגלמת מספר דמויות שחוזרות על עצמן, רבות מהן מבוססות על בני משפחה, כולל אימה המהגרת.

היא זכתה ל-41 מיליון עוקבים ברשת החברתית, רובם הגיעו בשנה האחרונה, והשגרות המצחיקות האלה מתנגנות היטב גם ביוטיוב, שם יש לה 4.5 מיליון מנויים. ההומור של קולינס מתאים לכל המשפחה, ומותגים שונים הרעיפו עליה חסויות.

5. אבאני גרג

4.75 מיליון דולר
39 מיליון עוקבים

בקיץ 2019, גרג התפרסמה בטיקטוק בתור Clown Girl, ופרסמה מדריכי איפור, שרבים מהם הראו אותה בתור הארלי קווין בצבעים עזים – עם עדשות מגע לבנות, כוכבים אדומים וכחולים המכסים את פניה. באותה שנה היא עזבה את עבודתה כמצילה, ואז עברה מאינדיאנה הכפרית ללוס אנג'לס.

לאחרונה, גרג קיבלה תפקיד בעונה מאוחרת יותר של Chicken Girls, סדרת אינטרנט שבה היא מככבת כקפטנית מעודדות שתלטנית בתיכון, וכיכבה בתוכנית Snap משלה.

מתודולוגיה

אנו מסתכלים על הכוכבים המרוויחים ביותר שתהילתם החלה לראשונה בטיקטוק. מה שאומר שסלבריטאים אחרים הפעילים באפליקציה, כמו וויל סמית' וג'ייסון דה-רולו, נותרו בחוץ.

האומדנים מעריכים מה הרוויחו הכוכבים מ-1 בינואר 2021 ועד 31 בדצמבר 2021. זה שונה מרשימת הבכורה שלנו ב-2020, שחישבה את הרווחים מיולי 2019 עד יולי 2020. הבדל נוסף: הדירוג הראשוני ההוא היה תמונת מצב של מי שחשבנו שהרוויח מיליון דולר מטיקטוק במהלך 12 החודשים האלה.

כששיעורי התוכן הממומן רק הולכים ועולים, מיליון כבר לא קשה לעשות, וזו הסיבה שהרשימה החדשה של חמשת המובילים הזו דורשת מינימום של 4.75 מיליון דולר ברווחים.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.